Jumaat, 16 September 2016

VIVIX SHAKLEE SUPPLIMENT ANTI PENUAAN TERBAIK DUNIA

VIVIX SHAKLEE
4 Kandungan Utama Vivix.

1. MUSCADINE GRAPE
2. ELDERBERRY
3. PURPLE CARROT
4. POLYGONUM CASPIDATUM

Jom baca, saya kongsikan khasiat 4 bahan utama dalam Vivix yang anda perlu tahu. Dan kenapa sekarang orang terkejar-kejar nak oder Vivix untuk mencapai kesihatan yang baik.

1. MUSCADINE GRAPE
Sejenis buah anggur yang paling besar, kebesarannya adalah seperti sebiji bola golf. Mempunyai kulit yang keras dan tahan lasak tanpa perlu semburan air ataupun racun untuk melindunginya.
MUSCADINE GRAPE ini juga tinggi dengan kandungan ORAC (Oksigen Radical Absorbing Capasity) dimana ianya 6 - 8 kali lebih kuat dari blueberries, tahan panas, tahan serangan bakteria dan fungus.
MUSCADINE GRAPE juga kaya dengan ANTIOKSIDAN yang lebih baik dari Vitamin C dan Vitamin E. Ianya mempunyai RESVERATROL 6 kali lebih tinggi daripada anggur merah. Malah ia satu-satunya anggur yang mempunyai Alergi Asid dimana ia boleh membantu Anti Kanser dan Anti Radang. Sebab itu tak hairan harga sebiji Anggur MUSCADINE berharga RM100/sebiji.

2. POLYGONUM CASPIDATUM
Sejenis tumbuhan herba yang tinggi ANTIOKSIDAN dan tinggi RESVERATROL. Pada zaman dahulu tumbuhan ini digunakan untuk mengatasi masalah uban dan di buat syampoo.

3. ELDERBERRY EROPAH
Sejenis buah Berry yang tinggi polyfanol ( flabonoid ) yang mampu melindungi sel mata dan kesihatan mata. Ianya juga Anti Inflamation, Anti Bakteria dan menjadikan sistem imun yang lebih kuat.

4. PURPLE CARROT
Sejenis lobak berwarna ungu yang tinggi dengan Polyfinol iaitu Antosicin yang baik untuk jantung. Mempunyai ANTIOKSIDAN yang tinggi dan Anti Radang. Mampu mengurangkan pengumpulan plug dalam darah dan mengelakkan Infection serta kaya dengan Antibakteria.

Ha... Macam mana? Bahan yang yerkandung dalam VIVIX memang yang terbaik kan? Sebab itulah ramai yang menggemari VIVIX pada masa kini..

Lepas ni ada lagi tau sambungan VIVIX ini. Jangan lupa follow tau.. huhuhu..

VIVIX SUPPLIMENT ANTI PENUAAN TERBAIK DIDUNIA DAN TELAH DI PATENT KAN.

Jangan lupa ikuti kisah Vivix selanjutnya. Bagi yang nak oder tu jom kita wassup wassup nombor di bawah. Untuk harga sebotol Vivix yang power ni hanya Rm475/150ml ( penggunaan untuk sebulan ).

Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah
Pos : Seluruh Malaysia
Fb : shafeeza masayu

#produkinfo
#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan