Jumaat, 16 September 2016

JERAWAT BUKAN LAGI PENEMANKU

GEMPUR JERAWAT SENDIRI.

Saya Ila, seorang yang bekerjaya dan masih bujang lagi hihihi. Biasa lah bila kerja, kadang kala kena buat dekat site dan ada kalanya buat kerja dalam office. Jadi kulit wajah saya ni selalunya memang terdedah pada sinar matahari dan bila dalam office pula aircorn dan persekitaran office yang kurang bersih. Maklum jela kerja dengan kontraktor memang macam tu. huhuhuhu..

Jadi masalah jerawat pada muka saya ni memang sangat teruk dan bernanah. Puas dah saya cuba macam macam pencuci tapi memang tak jalan. Sampaikan kulit jadi nipis dan lebih banyak jerawat yang naik, mencanak canak gitu. hahaha..

Sehinggalah saya mencuba set kecantikkan kulit ini, setiap hari saya disiplinkan diri makan suppliment ni dan buat masker 3x seminggu. Alhamdulillah berkesan dalam 2 minggu kulit saya menjadi bersih dan tiada lagi jerawat bernanah.

Paling syok dengan set ni bila parut jerawat dah hilang dan kesan lubang jerawat pun menjadi licin dan rata malah tak berminyak pun muka saya. Satu lagi yang saya perasan setelah amalkan set ini ialah saya mencapai berat yang ideal dan selesai masalah gastrik. huhuhu memang terbaiklah set ni.

Set yang saya ceritakan ini ialah Esp Soy Protein dan Vitamin C, iaitu produk dari Shaklee. Saya tak kesal pun beli set kulit ni demi menggempur jerawat yang beranak pinak kat muka saya. Kini kulit bebas jerawat dan licin gebu milik saya. Anda jangan lupa mencuba set ini kerana set ini sangat berbaloi untuk anda buat pelaburan.

Nak oder set ni senang sahaja, boleh hubungi kawan saya di 0127043146 (Ayu) seorang pengedar shaklee yang sah.

Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : sekitar JB, Gelang Patah
Pos : Seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan