Jumaat, 9 September 2016

LANDMARKSTUDY SHAKLEE

SHAKLEE LANDMARKSTUDY

Satu satunya syarikat produk suppliment semulajadi di DUNIA.
Satu satunya syarikat suppliment tertua di DUNIA.
Satu satunya syarikat produk suppliment yang berani membuat landmarkstudy keatas semua produk keluarannya.

Ha... produk lain ada buat tak #landmarkstudy ni? Jawapannya TIADA. Hanya produk shaklee sahaja yang berani buat kajian secara klinikal dan di uji pula oleh pihak ketiga. Berani kan Shaklee ni? Oleh sebab itu ramai yang memilih shaklee sebagai suppliment harian.

Dengan adanya bukti landmarkstudy ini, kita boleh bandingkan dan fikir kenapa kita perlukan suppliment setiap hari. Memang berbeza antara 3 golongan ini :-
1. Golongan yang amalkan shaklee.
2. Golongan yang tidak mengamalkan apa apa suppliment.
3. Golongan yang amalkan suppliment selain shaklee.

( Rujuk pada gambar)

Kerana landmarkstudy ini lah ramai yang mengamalkan shaklee sekarang, malah doktor doktor sekarang juga mengatakan bahawa shaklee adalah yang terbaik. Kalau doktor pun cakap shaklee terbaik, kenapa nak pilih yang lain betul tak.

Kajian terhadap setiap produk shaklee di uji beribu kali sehingga disahkan oleh pakar scientifik bahawa ianya selamat digunakan barulah masuk ke pasaran. Bukan pasaran setempat sahaja ya, satu DUNIA kenal produk shaklee yang dah 100 tahun di cipta oleh Dr. Forest C Shaklee yang saya ceritakan kisahnya sebentar td.

Jadi pilihan saya amat tepat dalam memilih shaklee sebagai suppliment harian saya dan keluarga. Malah pilihan lebih tepat lagi bagi saya memasuki bisnes MLM bersama shaklee, kerana bukan inginkan keuntungan sendiri malah ingin mengajak ramai orang sihat dengan mengamalkan suppliment semulajadi dan demi kesihatan organ dalaman tubuh juga luaran. In Shaa Allah..

Anda nak join bisness shaklee? hanya modal Rm70'sahaja dah boleh aktif selama setahun. Ataupun anda inginkan produk shaklee dan perkhidmatan nasihat dari saya boleh terus ws : 0127043146 (Ayu)
#tsunamishaklee
#hi5shaklee
#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan