Selasa, 27 September 2016

PENAWAR GASTRIK

SUPPLIMENT TERBAIK UNTUK GASTRIK

Setiap penyakit pasti ada penawarnya. Macam tu juga dengan penyakit Gastrik, ada Suppliment yang sangat membantu anda dalam proses penyembuhan dan merawat Gastrik anda dengan cara yang lebih berkesan. Dalam Set Gastrik ini, setiap Suppliment ada tugas mereka yang tersendiri. Jom kita lihat apakah Suppliment yang terbaik untuk merawat Gastrik anda.

             SET GASTRIK SHAKLEE

Dalam Set Gastrik Shaklee ini ada 3 item iaitu Esp Soy Protein, Papermint Ginger dan Ostematrix. Setiap produk mempunyai kelebihan yang tersendiri dalam membantu penyembuhan Gastrik anda. Kita mulakan dengan

Esp Soy Protein Shaklee :-


Esp Soy Protein Shaklee :-
Merupakan satu-satunya produk soya yang menggunakan kacang soya NON-GMO, Kacang soya NON-GMO ini mempunyai protein paling tinggi malah Esp Soy Protein juga mempunyai 9 Asid Amino yang diperlukan oleh tubuh dimana 9 Asid Amino ini tidak boleh kita dapati dalam pemakanan seharian kita walaupun tubuh sangat memerlukannya. Esp juga bersifat Alkali dan mampu meneutralkan asid dalam perut. Esp Soy Protein juga mampu membina semula tisu-tisu sel yang telah rosak pada perut daripada hakisan oleh Asid Hidroklorik akibat proses pencernaan. Oleh itu Esp Soy Protein sangat bagus untuk mereka yang mempunyai Gastrik. Selain itu, GI - Index dalam Esp Soy Protein sangat rendah, ini akan membuatkan seseorang yang mengambil Esp Soy Protein akan merasa kenyang lebih lama.

Papermint Ginger Plus
Mengandungi Pudina yang membantu penghadaman, mabuk laut dan darat, melegakan pedih ulu hati dan Gastrik serta cirit-birit. Selain itu Papermint Ginger Plus juga membantu melegakan muntah dan kehilangan selera makan.
Halia juga terdapat dalam Papermint Ginger Plus, ia membantu melegakan ketidakselesaan perut dan usus, senggugut, loya, mual ketika mengandung dan dalam pantang.

Ostematrix
Ostematrix ini mengandungi kalsium dan megnasium, ianya dapat membantu memperbaiki hiperaktiviti perut dan kesakitan Gastrik.

Jadi kepada yang mempunyai masalah Gastrik, seharusnya amalkan Set Gastrik ini supaya Gastrik anda memulih sepenuhnya. Sakit Gastrik ini juga mengambil masa untuk memulih jika pesakit tidak mendisiplinkan diri dan tidak mengamalkan pemakanan sihat, minum air yang cukup serta gaya hidup yang sihat seperti bersenam.

Oleh itu ambillah langkah untuk mengamalkan 3 perkara ini untuk merawat dan memulihkan Gastrik anda iaitu :- 1. Amalkan Suppliment Esp Soy Protein, Papermint Ginger Plus dan Ostematrix. 2. Ambil air putih secukupnya setiap hari sekurang-kurangnya 3 liter sehari atau lebih. 3. Amalkan pemakanan yang boleh anda makan dan amalkan senaman. Anda boleh hubungi nombor tertera untuk menempah Set Gastrik Shaklee dan mendapatkan khidmat secara percuma.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

#GMFblogger
#shakleeloverGastrik


Tiada ulasan:

Catat Ulasan