Ahad, 11 September 2016

Dari Pucuk Tumbuh Membesar Hingga Menjadi Pokok

Buah cempedak Diluar Pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..

Sebenarnya memang banyak liku dalam saya mengembangkan bisness shaklee ini. Yelah masa mula mula dulu memang terkial kial sebab tak tahu apa apa tentang isi kandungan setiap produk shaklee. Yang saya tahu masa tu makan je shaklee ni.. hihihihi..

Tapi selepas mengikuti kelas online dan projek #tsunamishaklee ni, barulah keretapi saya ni masuk kat landasan. Kalau tak, rasanya tergelincir kot. huhuhuhu..

Hampir 2 tahun dalam shaklee. Banyak orang yang menikam dan kecam, tapi saya kuatkan sangat dan tabahkan hati. Alhamdulillah sekarang lebih positif.

Kalau nak cakap tomahan tu biasa lah, masuk kiri kua kanan je. Kalau fikir sangat nanti susah pula saya nak berjaya. Sentiasa kena tawakal dan bersedia hadapi apa jua yang mendatang.

Apa yang penting amalan rohani dan berdoa tanpa putus, minta dari Allah S.W.T kerana dia yang memberi rezeki kepada kita. Kalau kita jadikan Allah S.W.T CEO.. In Shaa Allah segalanya akan beejalan dengan lancar dan dipermudahkan..

IN SHAA ALLAH..

#tsunamishaklee
#hi5shaklee
#GMFBOT
#GMFfutureleader

Tiada ulasan:

Catat Ulasan