Jumaat, 23 September 2016

VITAMIN C SHAKLEE. MAKAN TERUS CANTIK

KALAU KULIT BERSIH DAN BERSERI, AUTOMATIK CANTIK.

Kisah Nana dengan Vitamin C Shaklee.

Saya nak share sikit la bagi ramai ramai lagi cantik dan sihat. Selepas amalkan Vitamin C shaklee ni, memang banyak yang berubah pada wajah saya.

Alhamdulillah segala puji bagi Allah S.W.T.. Sejak amalkan Vitamin C shaklee ni, kulit dah tak berjerawat, tona yang tak sekata pun dah mula sekata yelah saya berhijab kan.. Normal la kalau tona tak sekata, tapi lepas amalkan Vitamin C Shaklee memang ketara perubahan tona kulit saya.

Kalau malam je saya buat masker kat muka, jerawat yang mencanak tumbuh tu pun kecut.. huhuhu.. memang terbaik la Vitamin C Shaklee ni. Saya suka Vitamin C Shaklee ni sebab saya tak rasa pun mahal atau membazir bila beli Vitamin C Shaklee. Nak tahu kenapa saya cakap macam tu? Sebab Vitamin C Shaklee sahaja yang menggunakan teknologi Sustain Release ( pelepasan vitamin C secara berperingkat tanpa pembaziran) Sebab tubuh kita akan serap Vitamin C sebanyak 100mg setiap jam. Dulu amalkan Vitamin C lain tapi tak ada teknologi Sustain release pun. So kalau ambil 1000mg sehari hanya 100mg sahaja yang tubuh serap, lagi 900mg? huhuhu buang ikut urine macam tu je.. huhuhuhu bazir kan..

Jadi saya pun amalkan la Vitamin C Shaklee ni. Nama dia pun Sustain Release Vitamin C Plus ye.. Memang sangat bagus highly recomended. Macam boboiboy cakap Teerrrbaaiikk... hihihihi

Owhhh... Harga memang berpatutan dan setanding dengan kesan yang saya dapat, puas hati sangat. Sebotol hanya Rm90 sahaja ada 180 tablets dalam sebotol. Jadi boleh tahan selama 3-4 bulan.. Kalau ambil sebiji je sehari lagi lama tahan sampai 5 bulan tau. Tapi saya ambil 2 biji sehari hihihihi..

Nak Vitamin C Shaklee yang best ni? Hubungi nombor kawan saya kat bawah ni tau..

PENGEDAR SHAKLEE
Ws : 0127043146 Ayu
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah, Skudai

#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan