Jumaat, 9 September 2016

Dalam Alam Semulajadi Ada Semuanya.

THE POWER OF NATURE

Sememangnya kuasa Allah S.W.T sangat besar. Setiap yang Dia ciptakan di dunia ini (semulajadi) ada hikmah dan khasiat yang sangat berguna untuk semua yang diciptakannya termasuklah kita sebagai manusia. Hanya kita antara sedar dan tak sedar akan nikmat yang Dia telah ciptakan.

Berlainan pula dengan Dr. Shaklee C Forest. Pengasas Produk shaklee ( mencipta suppliment pertama di dunia ). Sejarah hidupnya yang sungguh menyayat hati dan seorang yang sangat tabah melawan Penyakit kansernya sejak zaman Remaja lagi,
. Malah mencintai alam sekitar yang hijau dan percaya dengan tumbuhan semulajadi. Walaupun dia bukan seorang muslim namun dia sangat mencintai alam semulajadi.

Sejak lahir Doktor telah mengesahkan dia mengidap penyakit batuk kering dan hanya mampu hidup selama 8 tahun sahaja. Apabila dia meningkat dewasa disahkan pula oleh pakar dia mengidap kanser, namun dengan mengamalkan suppliment dari bahan semulajadi yang diciptanya sendiri dengan kajian keatas dirinya, Dr. Shaklee ini mampu hidup sehingga usianya 92 tahun. Kuasa Allah sangat besar kan kawan kawan.

Pada orang sekarang yang mengidap kanser dan selalu diselubungi rasa takut dan merasakan tiada harapan untuk hidup lagi, sedar lah bahawa penyakit boleh diubati, Nabi kita Muhammad S.A.W pun berkata segala penyakit ada penawarnya. Jadi marilah kita mula sedar akan dan percayakan apa yang Allah S.W.T telah ciptakan didunia ini.

Oleh itu marilah kita amalkan suppliment semulajadi yang telah dibuktikan dengan adanya Landmarkstudy dan diuji secara klinikal oleh pihak ketiga.

Kesedaran ini penting dan sangat perlu bagi generasi sekarang. Ikuti kisah landmarstudy saya selepas ini.

#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan