Ahad, 11 September 2016

Pilihan tepat

PENANGAN ESP SHAKLEE

Memang sangat mengujakan bila memiliki kulit yang cerah sekata, gebu bak telur dikupas.. Memang nampak muda dari usia..

Ooppppsssttt cop3.. Ini bukan sebab tak bersyukur dengan apa yang di miliki tapi apa yang diutamakan adalah kesihatan dan bila sihat nak beramal, nak buat kerja, diri pun menjadi lebih yakin dan tidak merasa diri kekurangan..

Terutama sekali ibu-ibu yang perlukan tenaga superwoman untuk melakukan kerja rumah, jaga anak malah jaga kerjaya.. Jadi bagi mereka amat penting menjaga kesihatan..

Jadi dalam menjaga kesihatan dengan amalkan Esp shaklee, mereka dapat kulit yang cantik kerana mendapat khasiat dan protein yang cukup keperluan tubuh..

Kalau dari anak dara amalkan Esp shaklee ni, errrmm lagi lah ummmmppp hasilnya, lebih lebih lagi yang nak mendirikan rumah tangga tu.. Meh wassup hakak untuk dapatkan tips dan produk penjagaan wanita. Macam orang tua tua cakap pasang badan.. huhuhu.. Yang Dah kawen pun jangan ketinggalan untuk pasang badan untuk suami anda..

Setong Esp Soy Protein ini Rm150/850gm.. Sekarang ada promosi tau, bagi yang nak buat stok boleh beli 6tong free 1tong atau beli 2 tong dapat 5% diskaun.. Grab sekarang sementara promosi.. Esp memang dah jadi trend untuk diamalkan setiap hari..

Untuk yang nak join delivery boleh oder dari sekarang, delivery pada 8/6/16 (khamis). Delivery area JB dan Gelang Patah.

Wassup ayu
0127043146
0127043146
0127043146

#shakleelover
#GMFBOT
#GMFfutureleader

Tiada ulasan:

Catat Ulasan