Isnin, 26 September 2016

PARUT CHICKEN POX

Semestinya setiap orang akan kena chicken pox ni, sama ada masa kecil atau pun ada yang kena masa dah remaja..

Lama jugak demam chicken pox ni bila kena, makan minggu gak kan.. huhuhu.. teringat dulu masa kecik kena chicken pox. Teruk jugak la sebab chicken pox ni satu badan dia akan serang. Masa dulu-dulu, nenek moyang kita guna kapur ramas dengan rumput mempekong pastu lumur la satu badan tu.. huhuhu sejuk je rasa. Gatal pun reda gak. Tapi bab parut ni memang dahsyat kesan tinggalnnya kan. Sampai ke dewasa pun masih ada lagi parut chicken pox.

parut

Bila ada parut chicken pox, jangan cakap kt muka. Tapi kalau kat badan pun kita rasa malu dan segan, keyakinan pun tak ada bila nak keluar nak jumpa kawan atau pergi kerja.

Alhamdulillah.. Sekarang dah jumpa produk yang membantu menghilangkan dan memulihkan perut chicken pox yang ada pada muka dan tubuh. Memang berbaloi habiskan wang ringgit untuk produk Shaklee ini, ternyata berkesan dan selamat digunakan untuk jangka masa yang panjang. Pendek kata guna selamanya produk Shaklee sahaja memang memberikan impak yang sangat memuaskan hati. Apa yang penting disiplin dan cekal dengan penggunaan Produk Shaklee supaya dapat kesan yang maksima.

Inilah kisah saya seba sedikit tentang saya dan Produk Shaklee dalam membantu saya menghilangkan parut Chicken Pox. Kini saya miliki kulit bersih dan kulit sihat. Alhamdulillah..

Hubungi nombor tertera untuk dapatkan set ini dan khidmat percuma.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah, Skudai
Pos : Seluruh Malaysia

#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan