Ahad, 11 September 2016

SOYA ESP PROTEIN TERBAIK

Semalam dah story morie tentang Vita C shaklee yg superb tu kan... Hari ni kita story morie tentang ESP Soy Protein pula..

Ha.... Kalau nak tahu, perbezaan soya Esp shaklee dengan soya yang ada kat pasaran tu memang jauh bezanya, banyak bezanya dan tak terjangkau bezanya tau.. Jom saya ceritakan kenapa saya Yakin 100% dengan Esp Soy Protein Shaklee..

1. Esp shaklee diperbuat daripada Soya NON GMO ( tidak boleh diubah secara genetik kerana kacang soyanya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses penanaman hingga pemprosessan).. Manakala soya di pasaran pula adalah bersifat GMO ( disuntik untuk percepatkan tumbesaran dan mengandungi bahan kimia) Oleh sebab itu, ia jadi tidak baik.. Inilah perbezaaan utama Soya Esp Shaklee dengan Soya di pasaran yang anda sering amalkan.. Sebab itu jika nak beli soya sila lihat GMO ATAU NON GMO..

2. Esp shaklee juga adalah bersifat rendah lemak, bebas laktosa dan kolestrol, mengandungi  5 vitamin B penting untuk tubuh dan kalsium, serta mempunyai 9 asid amino dimana ia hanya boleh didapati dalam makanan yang kita makan. Khasiat yang ada dalam Esp Shaklee ini secara jelasnya tiada dalam mana- mana produk soya yang ada di pasaran sekarang.. Hanya ada dalam Esp Shaklee sahaja.

3. Kalau Soya GMO (soya pasaran) ia boleh menyebabkan allergik, toksin, kanser jika mengambil secara berterusan.. Ini bermakna, lebih banyak ambil soya GMO lebih MEMUDARATKAN TUBUH.. Berbeza dengan Esp Shaklee (NON GMO) mempunyai protein terbaik, menyediakan 14gm protein soya NON GMO termasuk 9 asid amino yang membolehkan kita kurang berasa lapar dan mampu aktif seharian.

Oleh itu saya lebih yakin dengan mengamalkan Esp Shaklee Ini, malah banyak manfaat yang saya dapat dari Esp Soy Protein Shaklee. Sebab itu saya cakap, Esp Shaklee ni memang lain dan sangat istimewa..

Pada sesiapa yang masih lagi belum amalkan Esp shaklee yang sangat istimewa ni boleh wassup saya 0127043146 (ayu) untuk tempahan. Setong Esp hanya Rm150/850gm Atau beli dengan harga promosi untuk setiap 2 tong.. Jom cepat wassup saya.. Delivery hari khamis ni tau orang-orang JB..

ws
0127043146
0127043146
0127043146

fb
Shafeeza Masayu
#shakleelover
#tsunamishaklee
#GMFBOT
#GMFfutureleader
#hi5shaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan