Isnin, 19 September 2016

OMEGA GUARD SHAKLEE TERBAIK UNTUK IBU HAMIL

KENAPA OMEGA GUARD PENTING UNTUK IBU HAMIL?

Pasangan suami isteri menerima berita gembira dalam hidup mereka apabila meraka dikurniakan cahaya mata, apatah lagi jika ianya cahaya mata yang pertama. Betul tak? Rasa macam dunia tu milik mereka berdua. Alhamdulillah dan tahniah dari saya dengan anugerah terindah Allah S.W.T kurniakan kepada pasangan suami isteri sedunia.

Bagi mereka yang baru pertama kali bakal menimang cahaya mata, mereka ingin berikan yang terbaik untuk anak yang bakal lahir walaupun dari dalam rahim si ibu. Ia adalah sesuatu yang sangat baik dan perlu pada masa kini. Antar faktor-faktor mengapa si ibu perlukan supplent adalah kerana persekitaran, cuaca yang tidak menentu, pemakanan dan faktor genetik seperti keturunan.

Oleh kerana faktor-faktor di atas boleh mengatasi dan mengganggu tumbesaran yang baik bagi janin dan perkembangan otak janin, adalah amat penting anda mengamalkan suppliment ketika hamil. Terutama mereka yang duduk di kawasan persekitaran yang mudah dijangkiti virus, denggi dan persekitaran yang tidak sihat.

Oleh yang demikian, OMEGA GUARD SHAKLEE adalah salah satu suppliment yang penting untuk si ibu amalkan dari awal kehamilan. Malahan OMEGA GUARD SHAKLEE juga dapat mempertingkatkan sistem imun si ibu dan juga janin supaya si ibu kekal sihat dan tidak mudah dijangkiti penyakit. Kalau ibu sihat dan sistem imun ibu kuat, maka si anak yang bakal lahir juga mempunyai peratusan tinggi membesar dengan sihat.

Selain itu, OMEGA GUARD SHAKLEE juga sangat membantu memperkembangkan dan memperkasakan otak si anak. Maka otak anak akan berfungsi dari sejak dalam rahim lagi, semoga si ibu dapat melahirkan generasi yang bijak pandai In Shaa Allah..

Pentingnya OMEGA GUARD SHAKLEE ini bagi ibu mengandung adalah untuk membantu si ibu mengawal kolestrol jahat agar tidak menebal dalam tubuh lantas mengganggu si anak. Dengan mengawal kolestrol ini juga si ibu dapat di elakkan daripada terkena serangan darah tinggi ketika hamil. Biasa la, bila seorang wanita itu mengandung macam-macam yang mereka ingin makan itu dan ini, jadi dengan adanya OMEGA GUARD SHAKLEE ini dapat mengurangkan risiko kolestrol tinggo dan serangan darah tinggi.

Fuhhhh... banyakkan kebaikkan OMEGA GUARD SHAKLEE ini. Betapa ruginya jika anda hamil tapi tidak mengamalkan suppliment atau paling kurang pun OMEGA GUARD SHAKLEE ini. Untuk suppliment yang lain yang boleh anda amalkan ketika hamil ialah Esp Soy Protein, Ostematrix, Vitalea, Vitamin C.

Untuk mendapatkan OMEGA GUARD SHAKLEE dan suppliment ibu hamil yang lain boleh hubungi saya di nombor tertera di bawah.

Pengedar Shaklee
WS : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah, Kluang
Pos : Seluruh Malaysia
Fb : shafeeza masayu

#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan