Ahad, 18 September 2016

SUSU IBU SUSU TERBAIK DUNIA

PENYUSUAN SUSU IBU MEMBAWA KELUARGA KE ARAH PEMBANGUNAN LESTARI.

Kita sebagai ibu bapa inginkan yang terbaik untuk anak kita terutama yang baru menimang cahaya mata pertama. Jadi dengan penyusuan susu ibu banyak manfaat yang ibu, bapa serta anak akan dapat. Nak tahu macam mana?

Penyusuan susu ibu dapat mengurangkan kos perbelanjaan seisi keluarga, yelah anak akan menyusu susu ibu sahaja tanpa perlu menambah susu formula untuk tumbesarannya. Malahan susu ibu dapat memberikan nutrien yang lengkap untuk bayi, disamping itu susu ibu juga dapat memberikan perkembangan dan kesihatan yang lebih baik. Dengan susu ibu juga, perkembangan minda bayi lebih jauh berkembang dan bayi akan lebih cepat belajar dan aktif.

Bagi para ibu yang bekerjaya pula, penyusuan ini dapat memperkasakan para ibu dan dapat meningkatkan pertumbuhan ekonomi dan pekerja yang lebih produktif serta dapat meningkatkan pemikiran yang inovasi.

Kebiasaannya para ibu yang bekerjaya akan merasa risau dengan penyusuan bayi selepas mereka mula bekerja, ini kerana mereka akan risau adakah susu akan banyak dan tidak kering jika masa penyusuan bayi dah bertukar masa. Konsep penyusuan adalah selagi adanya permintaan selagi itu susu tidak akan kering. Selain itu, para ibu akan mula merisaukan adakah susu mereka cukup zat, nutrisi dan vitamin yang secukupnya diperlukan oleh bayi mereka.

Oleh yang demikian saya sarankan kepada para ibu menyusu agar mengamalkan suppliment Set Penyusuan Shaklee. Dalam Set Penyusuan ini terdapat Esp, Vitamin C, Omega, Ostematrix, Vitalea dan Alfalfa. Di mana Set Penyusuan ini mendatangkan manfaat yang banyak untuk Ibu dan juga bayi. Set Penyusuan ini dapat meningkatkan sistem imun anda dan bayi agar anda dan bayi anda tidak mudah dijangkiti penyakit.

Dengan mengamalkan Suppliment Set Penyusuan ini, penyusuan untuk bayi anda tidak akan terganggu dan anda akan dapat menyimpan stok yang banyak untuk diberikan kepada pengasuh.

Bagi yang ingin mencuba Set Penyusuan yang begitu berkesan dan mengujakan anda sila hubungi nombor yang tertera dibawah. Saya akan membimbing anda secara percuma dan menjadikan anda seorang ibu yang berjaya menyusukan bayi anda selama yang anda mahukan.

Penyusuan Susu Ibu Adalah Yang Terbaik Untuk Bayi dan Penyusuan Susu Ibu Juga Dapat Menghindar Para Ibu Dari Penyakit Yang Wanita Geruni Iaitu Kanser Payudara.. In Shaa Allah.. Hubungi saya yang berpengalaman dalam Set Penyusuan dan Set Kesihatan Kecantikkan juga.

Pengedar Shaklee Id 1218885
Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah, Kluang
Pos : Seluruh Malaysia
Fb : shafeeza masayu

#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan