Isnin, 12 September 2016

SET PENYUSUAN TERBAIK DI DUNIA

Susu Ibu Adalah Yang Terbaik Untuk Si Manja.

Siapa setuju? Semua orang pasti setuju dengan hal ini. Dalam Islam Memang kita di suruh menyusukan anak sehingga dia berusia 2 Tahun atau lebih. Tapi ada sesetengah ibu yang susunya cepat kering dan cair.

Kenapa susu cepat kering dan senang cair? Salah satu faktornya adalah pemakanan yang kita amalkan seperti jamu dan makanan harian kita yang kurang mengandungi zat dan nutrisi serta protein yang mencukupi. Selain itu, faktor hormon seseorang individu itu.

Jadi untuk mengekalkan susu yang banyak, pekat dan penuh protein yang secukupnya untuk tumbesaran anak kita, kita harus amalkan suppliment (makanan tambahan) iaitu seperti Esp Soy Protein, Alfalfa, Omega, Ostematrix, Vitamin C dan lain lain.

Bagi para ibu yang bekerjaya juga ingin menyusukan anak mereka, jadi ini adalah apa yang anda perlu ambil bagi mengekalkan penyusuan anda berterusan. Ini kerana anda boleh mengepan dan menyimpan lebih banyak stok susu untuk anak anda, walaupun anda menghantar anak anda ke pusat pengasuhan.

Disaat anak anda sedang membesar, lebih banyak kuantiti susu yang anak anda perlukan, dan setiap titisan susu anda itu haruslah pekat dan mempunyai protein dan nutrisi yang diperlukan oleh anak anda.

Oleh itu amalkanlah Esp Soy Protein untuk memekatkan susu anda, Alfalfa pula untuk menggalakkan lagi pengeluaran susu anda dan menjaga hormon anda, Omega pula dapat membantu membuang lemak jahat bagi anda malah dapat membantu perkembangan otak anak anda menjadikan anak anda lebih cepat belajar, Ostematrix pula dapat memberikan kalsium yang mencukupi serta vitamin C yang dapat menjaga dan memperkukuhkan sistem imun anda dan anak bagi mengelakkan anak anda senang dijangkiti penyakit dan tidak mudah demam atau sakit.

Saya amat berpengalaman dalam set penyusuan ini kerana saya telah mengamalkan set ini sehingga sekarang. Set ini juga memberikan manfaat untuk anda dan juga anak, bukan hanya anda seorang sahaja yang mendapat manfaat dari set penyusuan ini.

Mari amalkan set penyusuan ini, Ws : 0127043146 (Ayu) untuk menempah set penyusuan dan saya boleh memberikan info lebih mendalam tentang set penyusuan ini, serta boleh mencadangkan apa yang anda lebih perlukan untuk penyusuan anak anda.

Ws : 0127043146
fb : shafeeza masayu

#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan