Rabu, 28 September 2016

TESTIMONI BEBAS GASTRIK KETIKA HAMIL

Hai semua, saya hari ni nak kongsikan bagaimana saya terhindar dari serangan Gastrik yang bertahun-tahun saya tanggung sebelum saya mengamalkan Esp Soy Protein Shaklee ini.
Selama bertahun-tahun saya mengidap Gastrik dan kerap diserang Gastrik serta pedih ulu hati. Setelah saya hamil, saya didapati mempunyai kencing manis pula. Maklum jela ketika hamil, memang apa yang kita tak sakit mungkin akan ada. Jadi bila dah hamil masa tu gastrik semakin teruk kerana lebih cepat lapar, malah saya disahkan ada kencing manis pula. Masa tu memang rasa ngeri, takut dan semua rasa ada.
Sehinggalah saya jumpa Produk Shaklee iaitu Esp Soy Protein ini. Setelah mengamalkannya secara konsisten, saya dapati Gastrik tidak lagi menyerang saya. Bahkan bacaan gula saya juga turut menurun.. Alhamdulillah, saya bersyukur sangat kerana dipertemukan dengan Esp Soy Protein pada masa itu.
Sehingga sekarang saya masih amalkan Esp Soy Protein Shaklee, yela saya memang tahu bila seseorang itu dah ada Gastrik memang sukar untuk pulih. Walaupun dah pulih sepenuhnya, saya tetap amalkan Esp Soy Protein demi kesihatan berpanjangan dan tidak mahu Gastrik menyerang saya lagi.
Apa yang membuatkan Esp Soy Protein ini sangat diperlukan oleh pesakit Gastrik yang hamil ditambah pula dengan adanya kencing manis adalah kerana GI - Glisimek Index yang terkandung dalam Esp Soy Protein sangat rendah, Oleh itu Esp Soy Protein membantu dalam bekalan tenaga yang lebih lama dan rasa kenyang lebih lama.
Nasihat saya kepada Semua ibu hamil yang mempunyai Gastrik, sila amalkan Esp Soy Protein shaklee ini untuk membantu penyembuhan Gastrik anda. Malahan dapat memberikan tenaga kepada anda setiap hari, lantas anak yang anda kandungkan itu juga akan sihat. In Shaa Allah..
Pada saya harga Esp Soy Protein adalah bersesuaian dengan keberkesanan yang saya dapati. Setong Esp Soy Protein hanya RM150/850gm. Anda boleh hubungi nombor tertera untuk mendapatkan Esp Soy Protein dan khidmat nasihat serta info produk yang lebih mendalam lagi secara percuma.
PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com
#GMFblogger

Tiada ulasan:

Catat Ulasan