Jumaat, 9 September 2016

ESP SOY PROTEIN TERAIK UNTUK IBU MENYUSU

I'AM IN LOVE

Jangan kecam saya. Saya memang dah jatuh cinta dengan dia sejak kali pertama dulu. Mungkin saya tak dapat nak melepaskan dia dalam setiap hari saya.

Dulu sebelum jumpa dia, memang saya banyak masalah. Bukan masalah pada saya je, tapi anak saya sekali terkana tempiasnya. Sebagai seorang ibu memang rasa nak anak membesar dengan susu sendiri ( susu badan ) adalah satu kemestian. Yelah dalam Al- Quran dah sebut susukan anakmu hingga usianya 2 tahun.

Tapi ketika anak saya berusia setahun, susu saya masih ada tapi cair dan kadang kala jernih warnyanya. Macam tu, mana ada khasiat kan? Satu hari ibu saya menyarankan saya mengamalkan Esp Soy Protein shaklee.

Alhamdulillah, memang teruja sangat, sebab pertama kali saya minum terus rasa kenyang dan susu saya mula memekat. Anak saya pun suka menyusu dan dia mudah kenyang bila menyusu. Sebelum ambil Esp, anak saya akan menyusu terlalu lama kerana susu yang cair.
Kini pilihan saya hanyalah Esp Soy Protein Shaklee sahaja, Sebab saya dapat manfaat malah anak saya juga dapat manfaat dan dia tidak lagi ada masalah berat badan. Saya pula makin hot hot gitu, hihihi.. Nak tau macam mana boleh hot hot? Sebab Esp shaklee yang saya amalkan ni lah. Banyak betul manfaat yang dapat.emang tak menyesal beli Esp yang hanya berharga Rm150/850 setong tu.

Setiap hari inilah sarapan wajib saya. Esp + milo ais siap tabur lagi tau huhihuhu.. Anda semua yang nak cantil, nak menyusukan anak, nak kurus, nak subur dan sihat luar dan dalam amalkanlah Esp Shaklee yang power ni..

Ada caranya, meh Pm atau Ws : 0127043146 (ayu).
Bulan ni ada promosi Esp tau jom grab sebanyak mana yang anda suka.

#tsunamishaklee
#GMFBOT
#hi5shaklee
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan