Selasa, 22 November 2016

TURUNKAN BERAT DENGAN SET PENYUSUAN SHAKLEE

Hari ni saja nak share feedback customer saya yang mengamalkan Set Penyusuan Shaklee. Dia mengamalkan Esp Soy Protein dan Alfalfa Complex setiap hari.
Selepas 2 tong Esp Soy Protein dan Sebotol Alfalfa yang dia amalkan, saya saja bertanya khabar dan apakah kesan pada dirinya setelah mengamalkan Set Penyusuan Shaklee yang paling bajet tu. Dia pun berikan feedback yang sangat mengujakan saya.
Katanya ramai kawan satu office tegur yang dia nampak kurus dari sebelum ni. Kemudian saya bertanya pada dia dah berapa berat turun sejak amalkan Set Penyusuan Shaklee tu, katanya dari lepas bersalin 55kg tapi selepas amalkan Set Penyusuan Shaklee beratnya kini 50kg.  WOW.. Bermakna dia kehilangan 5kg sejak amalkan Set Penyusuan Shaklee. Masa berborak dengan dia, memang dia sangat teruja dengan perubahan yang berlaku pada dirinya.. huhuhu..
Selain dia teruja dengan kehilangan 5kg tu, katanya puas hati sangat sebab susu pekat dan banyak. Kalau sebelum minum Set Penyusuan Shaklee, susu dia cair dan hampir kering. Kini susu dia dah boleh penuh freezer. Alhamdulillah.. dengan Izinnya.
Ini lagi satu kalau saya cerita apa yang membuatkan customer saya ni suka sangat dan jatuh cinta dengan Set Penyusuan Shaklee adalah ada yang mengatakan bahawa dia seperti anak dara, walhal dia dah mempunyai 3 cahaya mata. Anda lihat sendiri raut wajahnya yang ceria dan bertenaga sentiasa. Sudah pastilah kepuasan maksima terhadap hasil yang dia dapati..
Alhamdulillah.. dapat bantu customer happy dan bahagia dengan Izinnya. Sesiapa nak juga seperti customer saya ini jangan malu untuk hubungi saya di nombor tertera.
PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146
Pakar Set Penyusuan Shaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan