Khamis, 3 November 2016

SHAKLEE LIFESTYLE

Shaklee Lifestyle

Sejujurnya sebelum saya amalkan Suppliment Shaklee ni, saya memang buta tentang Suppliment dan Kepentingan Nutrisi yang tubuh perlukan. 

Namun semuanya berubah apabila mengenali Shaklee dan mempelajari setiap Nutrisi yang terkandung dalam Setiap Suppliment keluaran Shaklee.
Alhamdulillah.. dapat menukar gaya hidup kepada gaya hidup yang lebih sihat.

Saya mula jatuh cinta dengan Shaklee dari hari pertama amalkan Set Penyusuan serta untuk penyembuhan tempat luka operate saya masa bersalin dulu. Sekarang ni setiap hari bagaikan jatuh cinta tanpa henti terhadap pengambilan Shaklee setiap kali.

Makan Shaklee ni bukan hanya makan je tau, tapi kena tahu kandungan dan kebaikkan Suppliment Shaklee tu untuk diri kita. Jadi lebih baik kita makan dan kenal Suppliment kita. Shaklee adalah satu-satunya produk yang menggunakan 100% bahan semulajadi tanpa bahan pewarna, perasa dan bahan terlarang.

Saya beri contoh Alfalfa, Alfalfa Shaklee ini sangat istimewa kerana diperbuat daripada daun Alfalfa bukan dari akarnya ye. Kalau kita makan sayur kita tahu daun yang banyak simpan nutrisi betul tak? Jadi Alfalfa Shaklee adalah yang terbaik dari yang lain kerana di perbuat daripada daun. Malah cara penanaman pokok Alfalfa adalah sangat berlainan dan dijaga tanpa racun serangga.

Jadi Alfalfa Shaklee bebas dari bahan kimia daripada penanaman hinggalah ke pemprosessan. Sama juga dengan Suppliment Shaklee yang lain 100% semulajadi. Di buktikan secara klinikal dan mempunyai Landmark Study.

Saya dengan berbesar hati mengajak orang ramai agar mengamalkan Suppliment Shaklee yang terbukti secara klinikal dan semulajadi.

Best kan best Shaklee ni. Banyak lagi yang saya nak kongsi dengan anda semua tentang Shaklee. Boleh je wassup saya untuk info lebih lanjut.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146

#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#LandMarkStudy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan