Ahad, 6 November 2016

HOBI SAYA SETIAP HARI

Kalau orang tanya apa yang saya paling suka buat bila kat rumah. Hahaha pastinya saya suka masak dan makan. Kekadang tu masak je makan tak banyak mana pun.hihihihi..
Masak ni memang dah jadi hobi saya dari kecil lagi. Dan saya ada satu perangai bila saya sedang melakukan hobi saya ini.. Jangan kecam saya pula tau. Saya bila memasak memang pantang orang lain datang kacau ataupun tolong.
Saya dah terbiasa buat sendiri dan masak sorang-sorang. Kecuali masa nak buat kenduri la kan..hahaha masak sorang lauk kenduri memang letih la kan.
Jadi inilah hobi saya memasak. Impak yang saya dapat bila melakukan hobi saya ialah kepuasan orang yang makan masakan saya tu. Kalau mereka suka makan saya masak lebih-lebih lagi suami saya, ia bagaikan satu rasa yang puas dan nak masak lagi.
Lagipun bila masak sendiri kat rumah tak kisah nak bahan apa macam main campak-campak je janji sedap. Masak kat rumah boleh tahu bahan apa yang perlu pakai banyak atau sikit dan kawal pengambilan bahan yang tinggi kolestrol. Jadi kesihatan lebih terjamin kan..
Apa pula hobi uols? Mesti lagi best dari hobi saya kan. Kalau nak share boleh komen tau.
Jangan lupa kalau nak kawal kolestrol dan nak sihat boleh amalkan Omega, Alfalfa dan Lecithin. Wassup je saya kalau nak oder.
Ayu
0127043146
#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#LandmarkStudy
#amazing10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan