Jumaat, 25 November 2016

Impian Saya Jika Mampu Berikan Vivix Untuk Semua Orang

Kalaulah saya ni mampu, saya pastinya nak hadiahkan setiap keluarga di Malaysia ni Sebotol Vivix Shaklee yang sangat diperlukan oleh setiap orang.
Sebab setiap orang akan mengalami kerosakkan sel setiap hari. Bukan sedikit ye kerosakkan sel terjadi bagi setiap orang, setiap hari berjuta sel mati akibat serangan radikal bebas. Jika sel-sel banyak rosak maka lebih berisiko seseorang itu memdapat penyakit kronik seperti kerosakkan organ dan lain-lain.
Kalau korang nak tahu Vivix Shaklee ini dapat memulihkan dan merencatkan sel-sel kanser daripada terus membiak. Kalau anda seorang pengidap kencing manis dan mengamalkan Vivix Shaklee, anda dapat rasai penurunan gula dalam darah dengan lebih berkesan. Vivix Shaklee ini bertindak sehingga ke sel DNA, segala penyakit berpunca dari kerosakkan sel-sel ini. Jadi dengan merawat dari puncanya sahaja dapat merawat penyakit yang korang hidapi..
Bayangkan jika saya ni boleh hadiahkan sebotol Vivix untuk setiap rumah di Malaysia ni, alangkah bagusnya. Dapat saya membantu korang semua untuk kesihatan. Mungkin satu hari nanti hasrat saya tercapai. In Shaa Allah.. Aaminn Ya Rabb..
Doakan saya, saya doakan anda jua.
#tsunamishaklee
#amazing10
#LiveAmazing
#shakleeeffect
impian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan