Rabu, 2 November 2016

SHAKLEE SUPPLIMENT ISTIMEWA

Permulaan Bisness Shaklee saya.

Biasakan tengok saya post tentang produk Shaklee. Saya harap uols tak jemu la baca walaupun tak like atau komen. Yang penting uols baca dan dapat tahu info tentang kebaikkan Suppliment Shaklee ni.

Saya mulakan dulu dengan diri saya kenapa saya sayang sangat dengan Shaklee. Sebenarnya saya suatu ketika dulu zaman remaja ada juga amalkan Suppliment untuk putih dan nak aset yang mantap.. hahaha.. Tapi 2 tahun guna tak ada perubahan pun, sejak tu saya stop makan Suppliment tu dan tidak makan apa-apa pun Suppliment sehingga saya bersalin.
Selepas bersalin saya di kenalkan dengan Suppliment Shaklee ni, saya amalkan Set Penyusuan yang sememangnya kegemaran saya hingga sekarang. Setiap bulan pasti akan beli Esp, Omega, Herbalax dan sekarang tambah Vitamin C pula sebab Vivix hanya beli time promosi sahaja.. hihihi..

Jadi memang ketara sangat perubahan yang saya dapat setelah saya amalkan Set Penyusuan tersebut. Sekarang anak dah 3 tahun tapi masih banyak lagi susu dan pekat. Alhamdulillah..

Saya Mula bisness Shaklee baru lagi belum lama sebab saya amalkan dahulu barulah daftar ahli bila dapat kesan yg mengujakan serta keuntungan selepas amalkan Shaklee. Untung sangat tau uols sebab dapat sihat, dapat target dan dapat pula income. Ha.. siapa nak bagi betul tak.
shaklee

Sejak saya masuk ahli perjalanan bisnes Shaklee pun bermula, saya masuk kelas-kelas online yang mana saya diajar dan saya belajar banyak perkara tentang Suppliment Shaklee. Mudah dengan kelas-kelas online tanpa ganggu masa saya menjaga keluarga. Kawan-kawan juga sangat mesra dan saling membantu.
Dalam saya berbisness Shaklee ni saya tak minta banyak, saya ingin kongsi dengan semua tentang info berkenaan Shaklee dan info berkenaan kesihatan kepada semua orang. Saya ingin mengajak semua orang amalkan Shaklee yang 100% semulajadi tanpa bahan terlarang.

Dan lagi dalam bisness Shaklee saya ni, saya nak mengikut jejak langkah neni kami dapat melancung ke luar negara serata dunia dengan keluarga saya dan keluarga Shaklee saya. Kalau uols nak tahu Shaklee support semua kos, jadi buat apa nak risau ye tak.. hehehe.. One Day In Shaa Allah..

Uols semua perlu tahu tau, Hanya Shaklee sahaja yang ada kajian Landmark Study dan ini penting untuk anda ketahui jika anda amalkan Suppliment. Boleh tekan dekat hashtag landmark study untuk info lanjut tau.

Jom kita amalkan Suppliment Semulajadi dan amalkan pemakanan dan gaya hidup yang sihat.

Hubungi saya untuk tempahan.
PENGEDAR SHAKLEE : AYU
WA : 0127043146
#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#LifeAmazing
#LandmarkStudy
#gmfbot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan