Isnin, 21 November 2016

ATASI MASALAH SEMBELIT

Biasalah tu kalau masalah sukar nak membuang air besar, Sembelit la maksudnya. Memang selalu saya hadapi masalah sembelit ni, kadang-kadang hampir seminggu saya sukar nak membuang air besar.
Kalau dulu saya memang selalu ke klinik buat check up, dapat la ubat untuk lawas najis. Bila makan ubat lawas najis tu mesti perut memulas dan kerap ke tandas. huhuhu.. parah jugalah macam tu kan.
Setelah saya mengamalkan Herbalax Shaklee ni, pembuangan lebih mudah dan ia tidak membuatkan perut saya memulas seperti mana saya makan ubat lawas najis tu. Bila saya kaji semula baru saya tahu bahawa dalam Herbalax Shaklee ni ada Daun Senna yang merangsang pembersihan lembut pada usus dan perut. Daun Senna ini juga mempercepatkan proses detox dan mengurangkan penyerapan lemak pada usus. Malahan Daun Senna juga merangsang pengecutan dan pengembangan usus bagi menggerakkan makanan.
Oleh sebab itu jika saya makan Herbalax Shaklee ini, proses pembuangan lebih mudah dan lebih lembut. Permulaan amalkan Herbalax Shaklee ada cirit sikit sebab tak biasa makan Herbalax Shaklee lagi dan toksik pun turut keluar masa tu, jadi banyaklah pembuangan saya pada hari itu..hihihi..
Sekarang proses pembuangan saya dah kembali normal dan boleh membuang najis tanpa bergantung pada ubat lawas najis lagi. Lega sangat rasanya. Anda ada Masalah sembelit boleh amalkan Herbalax Shaklee ini.
PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan