Sabtu, 5 November 2016

SET PENYUSUAN SHAKLEE

Setiap ibu nak menyusukan anak mereka dalam tempoh sempurna iaitu sehingga anak berusia 2 tahun. Tapi cerita saya lain sikit hehehe. Alhamdulillah, saya berjaya menyusukan sofea sehingga sekarang dah berusia 3 tahun malah masih terus menyusukan Sofea kerana susu masih banyak dan pekat.
Nak tahu rahsianya? disebalik cerita penyusuan ini saya amalkan set penyusuan iaitu Esp paling wajib, Omega Guard dan Vitamin C. Sebelum amalkan set penyusuan ni, susu saya cair dan sofea pun selalu merengek je sebab tak kenyang. Mula lah susah hati masa tu dan fikir nak ambil apa untuk buatkan susu saya pekat.
Setelah bercinta cintan dengan Shaklee ni, saya pun amalkan set penyusuan ni demi anak saya. Untuk dia, apa saja saya akan usahakan In Shaa Allah.. Sejak amalkan set penyusuan shaklee ni memang susu meriah dan pekat la kn. huhuhu.. tu yang sofea dah berusia 3 tahun pun susu melimpah. Sofea pula jangan cakap la pantang kalau tak menyusu selagi ada susu. hahaha.
Uols abaikan je shaker iols yang basah tu sebab baru lepas shakes Esp td, then nak telan Vitamin C dan Omega pula.
Yang buatkan iols setia dengan set ini sebab iols perasan wajah dah makin gebu pula hihihi. Pluss minus memang tak boleh nak tinggalkan set ni. Body pun dah makin fit dan tak gedebeh. Memang best set penyusuan ni sebab Ibu dapat manfaat anak pula dapat khasiat. Terbaik..
Siapa nak menyusukan anak dalam tempoh sempurna seperti yang Agama Islam sarankan silalah amalkan Set penyusuan macam iols. Boleh wassup iols untuk oder dan info percuma..
Ayu
0127043146
#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#LandmarkStudy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan