Ahad, 13 November 2016

ILMU NUTRISI

PENGALAMAN DAN PELAJARAN.

Dulu masa mula-mula mulakan bisness Shaklee ni, memang zero la dalam pengetahuan nutrisi. Cuma tahu yang basic je, yela masa sekolah dulu memang ada belajar tubuh perlukan Vitamin apa untuk membesar dan perkembangan minda.

Sejak join bisness shaklee ni mula memang dari bawah la kan. Belajar tu kata orang dari merangkak ke bertatih sekarang ni. Kalau nak cakap dah expert tu belum lagi la sebab ilmu nutrisi ni banyak sangat untuk dipelajari.

Saya belajar permulaan dengan bertanya kepada yang lebih senior dan memasuki kelas online yang di anjurkan oleh group leader. Dan belajar dari group kami di Fb yang mana ada master-master lebih arif tentang nutrisi.

Bagi saya ilmu yang mereka ajarkan ini amat penting kerana jika kita nak menjual kepada pelanggan, pelanggan juga ingin tahu isi kandungan, nutrisi dan segalanya tentang produk yang ingin mereka amalkan.

Saya amat berterima kasih kepada semua cikgu-cikgu nutrisi saya dan mencurahkan ilmu nutrisi sehingga saya faham kenapa ianya penting. Jasamu di kenang selamanya..

Siapa yang nak oder cekli jangan segan-segan wassup saya ye. Info dan tips percuma diberikan dengan setiap pembelian..

Ayu
0127043146

#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#amazing10
#LiveAmazing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan