Jumaat, 25 November 2016

Set Kegemaran Ibu Menyusu Macam Saya

SET KEGEMARAN SAYA?

Set penyusuan pastinya set kegemaran saya. Setelah amalkan Set penyusuan ni banyak perubahan yang dapat pada diri saya selain susu meriah dan pekat. Saya listkan perubahan pada diri saya setelah amalkan Set Penyusuan ini :-

1. Susu lebih pekat dan lebih banyak. Bak kata orang lebih meriah, tapi pernah juga bengkak susu huhu.
2. Badan lebih cergas dan lebih bertenaga sepanjang hari.
3. Sakit di bahagian pinggang hilang dan luka di tempat operate cepat pulih.
4. Dapat kembalikan berat badan seperti sebelum mengandung.
5. Kulit lebih licin, halus, gebu dan cerah sekata satu badan.
susu meriah
6. Tiada masalah sembelit di pagi hari dan proses membuang juga lebih mudah..
7. Rambut kurang gugur.
8. Anak lebih cergas dan tiada masalah berat tak naik.

Kalau nak cerita tentang kulit memang banyak perubahan sekarang jerawat susah tumbuh dan muka kurang berminyak. Alhamdulillah.. set penyusuan yang saya amalkan ini banyak membantu saya. Dengan Izinnya juga..

Saya nasihatkan agar sesiap yang nak susukan anak dalam tempoh sempurna silalah amalkan set penyusuan ini, kerana saya berjaya menyusukan anak saya hingga sekarang dah berusia 3 tahun dan susu sehingga sekarang masih pekat dan meriah lagi.
Nak juga? jom WA saya.

PENGEDAR SHAKLEE
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan