Jumaat, 25 November 2016

Hampir Hilang Satu Jari Akibat Luka Sukar Sembuh

Assalamualaikum semua. Sihat hari ni? Apa yang saya share hari ini gambarnya agak mengerikan dan meloyakan. Maaf di pinta terlebih dahulu ye.
Kisah seorang pesakit kencing manis yang di timpa kemalangan. Akibat kemalangan itu jari mak cik ini patah dan terpaksa di masukkan besi. Pada mulanya dia hanya ke Klinik biasa dan dijahit jarinya, sayangnya luka jahitan itu tidak sembuh malah menjadi bernanah.
Setelah ke hospital untuk mendapatkan rawatan, Doktor memberitahu kepada mak cik ini bahawa jarinya terpaksa di potong kerana luka yang dah semakin teruk dan bernanah itu. Anaknya tidak sanggup melihat jari mak di potong dan ingin ikhtiar dengan cara lain terlebih dahulu.
Anaknya nekad untuk ikhtiar Vivix Shaklee kepada mak supaya luka jari maknya cepat sembuh dan mengelakkan jari maknya dari di potong.
Alhamdulillah.. berkat ikhtiar dengan Vivix Shaklee dan dengan Izin Allah S.W.T jari mak cik tidak perlu di potong dan memulih dengan sangat baik. Kita sedia maklum bahawa pesakit yang mempunyai kencing manis memang sukar untuk sembuh dari luka malah boleh menjadi lebih teruk lagi kepada bernanah dan cara lainnya terpaksa di potong.
Kini jari mak cik ini tidak perlu di potong dan saya doakan semoga jari mak cik ini pulih seperti sedia kala dan di kurniakan kesihatan yang baik.. Aaminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan