Selasa, 18 Oktober 2016

TESTIMONI DARAH TINGGI

Assalamualaikum.
Hari ni saya nak share kisah mak. Darah tinggi naik sampai 200 tu..huuhu..

Saya Pn. Najiha, saya duduk jauh dari mak saya. Biasalah dah berumahtangga mesti ikut suami ye tak..

Satu hari saya dapat berita mak saya di serang Darah Tinggi. Naik tinggi pula ti sampai 200. Masa tu punyalah takut hati pun tak senang nak buat kerja. Nak baik on the spot susah sikit masa tu ada komitment.

Jadi bila dah lepas segala komitment saya pun balik ke kampung jenguk mak. Sampai je rumah melihat keadaan mak tak bermaya, terbaring je ayas katil membuatkan hati saya luluh dan rasa bersalah.

Mak memang ada Darah Tinggi dan bergantung je dengan ubat. Biasa la, ubat ambil pun tetap dapat serangan juga. Keadaan pun macam tu juga lah, tak ada perubahan.

Saya pun cadangkan pada mak untuk ambil Vivix. Mak pun bersetuju, jadi malam tu juga saya berikan mak sesudu Vivix dan mak pun berehat tidur dengan lena.

Yang membuatkan saya terkejut sangat pagi itu mak bangun dah siap buat kerja rumah mengemas bagai. huhuhu.. Mak ni memang pantang sihat mesti ade je kerja nak buat. Bontot dia panas kalau duduk je. hihihihi..

Alhamdulillah.. dengan Izin Allah S.W.T, mak sihat dan cergas semula. Mak siap cakap bagus Vivix tu. Penangan Vivix buat mak nak amalkan Vivix dari sejak itu.

Jadi kepada yang ada Darah Tinggi tu sila ambil Vivix sebagai ikhtiar. Boleh hubungi nombor tertera untuk dapatkan Vivix dan ingo lebih lanjut tentang Vivix. Jangan risau orangnya sangat peramah dan mesra.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

Sekian sahaja share saya hari ni.. Nak info lebih mendalam boleh hubungi nombor di atas atau di Fb shafeeza masayu.

Semoga kita semua dalam keadaan sihat dan di berkati Allah S.W.T.. Aaminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan