Khamis, 27 Oktober 2016

SUPPLIMENT TERBAIK BAGI PENYAKIT JANTUNG

Assalamualaikum kepada semua pembaca dan saya doakan anda semua dalam keadaan sihat dan dilimpahi rahmat.

Hari ni saya nak share tentang suppliment yang sesuai untuk Pesakit Jantung. Ada 3 suppliment yang boleh anda amalkan iaitu Vivix, Vitamin E dan juga Omega Guard.

Jika anda tidak mempunyai penyakit Jantung, anda di galakkan mengamalkan Suppliment ini untuk langkah pencegahan anda mengidap penyakit Jantung. Saya mulakan dengan Vivix dahulu.

jantungjantung

VIVIX.

Ada 4 kandungan utama dalam Vivix iaitu muscadine grape, elderberry, purple carrot dan polygonum caspidatum. Dalam sebotol vivix ini kaya dengan Antioksidan dan Revesratrol.
PURPLE CARROT yang ada dalam Vivix mempunyai Polyfinol iaitu Antosikin yang baik untuk jantung.
Antioksidan yang tinggi dan anti radang yang boleh mengurangkan pengumpulan plug dalam darah dan mengelakkan infection dan kaya dengan antibakteria. 

Antioksidan dalam Vivix ini ialah bahan makanan yang mengurangkan kesan buruk spesis reaktif seperti oksigen nitrogen keatas fungsi fisiologi yang normal pada tubuh manusia.

MUSCADINE GRAPE pula kaya dengan Antioksidan yang terbaik. Ia mempunyai 6 kali lebih tinggi daripada anggur merah. Ia satu-satunya anggur yang mempunyai alergi asid iaitu yang boleh membantu anti kanser dan anti radang. Sangat bagus bagi pesakit Jantung. Dan Vivix dapat mengawal kolestrol HDL yang baik dan mengurangkan kolestrol LDL yang jahat.

VITAMIN E.

Pentingnya Vitamin E ini bagi pesakit jantung adalah ia mampu mengawal dinding arteri dan menjaga menjaga kolestrol jahat LDL dari teroksida. Jika kolestrol LDL teroksida, arteri akan tersumbat dan akan mengakibatkan seranfan jantung.

Fungsi Vitamin E juga menjaga sel DNA daripada rosak. Jika DNA rosak ini akan mengindang kepada masalah kesihatan yang lain juga.

OMEGA GUARD.

OMEGA GUARD merupakan minyak ikan paling tulen dan merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Ia mengandungi 7 Asid Lemak, Omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

EPA ini penting kerana ia menyokong kesihatan Jantung. Fungsi utama Omega Guard ialah Anti Radang. Ia sangat diperlukan oleh mereka yang mempunyai sakit Jantung, darah tinggi, sendi, gout dan alahan.

Ha.. dah tahu kan suppliment untuk penyakit jantung dan boleh juga anda amalkan suppliment ini sebagai langkah berjaga-jaga. Mencegahkan lebih baik dari mengubati.
Dapatkan suppliment ini dari sid shaklee yang berpengalaman. Boleh hubungi nombor tertera untuk info lebih mendalam dan tempahan.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Wa : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan