Isnin, 17 Oktober 2016

SUPPLIMENT UNTUK PESAKIT DARAH TINGGI

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah kita masih bertemu lagi, semoga anda berada dalam keadaan sihat dan sentiasa ceria.

So hari ini saya nak share tentang suppliment terbaik untuk pesakit Darah Tinggi. Antara suppliment untuk pesakit Darah Tinggi ialah Vivix, Omega Guard dan Garlic Complex. Pastilah produk shaklee ye uols, sebab shaklee adalah produk diperbuat 100% dari bahan semulajadi.

Saya cerita tentang Vivix Shaklee dahulu. Vivix adalah suppliment kegemaran bagi setiap penggunanya kerana keberkesanan Vivix tiada tandingan lagi.

VIVIX SHAKLEE

BOTOL KECIL KHASIAT BESAR, itulah tugas Vivix Shaklee. Vivix mampu melindungi kerosakkan sel DNA. Bila sel rosak maka tenaga sel juga turut rosak, oleh itu Vivix bantu membina sel-sel baru dan melindungi sel daripada terus rosak.

Vivix mempunyai Antioksida yang tinggi. Antioksidan mampu menghentikan tindakbalas kerosakkan sel dan boleh menusnahkan radikal bebas. Vivix juga mempunyai kuasa Revesratrol iaitu pirol semulajadi dan fitoelaxin yang dihasilkan secara semulajadi oleh tumbuhan. Ianya terdapat dalam anggur, resberry dan mulberry.

Okay sekarang kita masuk bab Garlic Complex (antibiotik semulajadi).

Secara umumnya bila sebut Garlic Complex pasti anda dah tahu diperbuat daripada bawang putih. Tapi bukan bawang putih yang ditanam belakang rumah tau. Cara penanaman yang istimewa dan bebas daripada racun perosak.

GARLIC COMPLEX SHAKLEE

Garlic Complex mempunyai Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria, anti kulat dan mempunyai sifat penyembuh.

Garlic Complex juga merupakan antibiotik semulajadi yang dapat membantu mengurangkan kolestrol, bantu mengurangkan tekanan darah, meningkatkan peralihan darah bagi mencegah penyakit kardiovaskular (penyakit jantung) dan pembuluh darah.

Garlic Complex juga membantu menurunkan paras kolestrol, melindungi jantung, menghalang stroke dan membantu menstabilkan glukosa dalam tubuh. Jadi pentingnya Garlic Complex Shaklee ini bagi pesakit darah tinggi.

Sekarang kita masuk bab Omega Guard pula. Apa yang ada dalam Omega Guard yang boleh membantu pesakit Darah Tinggi.

OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen dan minyak ikan terbaik di dunia. Omega Guard mempunyai 7 jenis asid lemak dan Omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, AHA dan lain-lain. EPA adalah penting kerana menyihatkan jantung. Oleh kerana Omega 3 tidak dapat dihasilkan oleh tubuh, maka kita perlu makan dan dapatkan Omega 3 itu dari sumber makanan seperti ikan.

Fungsi utama Omega Guard Shaklee adalah anti radang. Jadi penyakit yang mempunyai simptom seperti bengkak, sakit kepala haruslah ambil Omega Guard Shaklee ini.

Itulah dia 3 rangkaian Suppliment yang patut di amalkan oleh Pesakit Darah Tinggi. Boleh hubungi nombor tertera untuk dapatkan Suppliment Set Darah Tinggi dan info lebih lanjut mengenainya.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan