Sabtu, 8 Oktober 2016

PENGAKUAN SAYA

PENGAKUAN SAYA.

Kalau nak di fikirkan masa saya kecik kecik dulu, banyak tempat peranginan dalam Malaysia ni yang Abah dan ibu saya bawa. Paling kerap dorang bawa saya ke Pulau Pangkor sebab memamg best sangat bila pergi sana candat sotong tepi pantai je. Sotong yang besar gedabak yg keras macam getah tu.. huhuhu.. kalau nak makan sotong tu kena perap lebih sebulan dlm peti ais baru isinya lembut. Tapi terbaik tu sotong daun, sedap dan fresh lagi.. hihihihi..

Masa bulan madu tahun ke dua pula ibu abah belanja ke Pulau Redang siap bawa sofea lagi gitu.. Memang best dan romantik saat tu. Terima kasih Ibu Abah. Cuma sekarang ni memang rasa hati nak sangat ke Pulau Langkawi sebab baru sekali je pergi sana, itu pun masa umur 11 tahun. huhuhuhu..

Pendek kata memang nak sangat ikut cara ibu dan abah yang selalu bawa anak anak berjalan sana sini. Sebenarnya bagus cara mereka sebab bila saya dah dewasa dah berkahwin ada anak, itulah cara kita nak rapat dan kenal anak kita. Buat mereka rasa positif dan rasa seperti kawan-kawan yang boleh share segalanya..

Macam itulah juga saya ingin meluangkan masa dengan anak saya Sofea Amani bersama suami tercinta, buatkan anak saya rasa diri dia penting untuk kami. Cuma belum dapat tunaikan pergi tempat-tempat yang jauh-jauh untuk bercuti bersama.. In Shaa Allah.. akan kami usahakan dan tak nak anak saya rasa kekurangan bila dia bermula alam persekolahan cikgu bertanya cuti pergi mana je.. Jom cerita dengan kawan-kawan.. huuhuhuu..

Alhamdulillah, rezeki shaklee ada untuk tambahan. Percaya dengan rezeki Allah S.W.T.. In Shaa Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan