Sabtu, 1 Oktober 2016

SAYA PENGEDAR SHAKLEE

Assalamualaikum
pengedar shaklee

Hai semua, hari ni saya nak memperkenalkan diri saya seba sedikit. Saya adalah Pengedar Shaklee yang sah, ID : 1218885. Saya bernama Sh. Shadeeza Masayu Bt Syed Kamaruzzaman. Saya berusia 28 tahun dan telah berkecimpung dalam bidang Shaklee 2 tahun lebih.

Saya adalah seorang yang periang, mesra dan caring. Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke rumah anda mengikut kawasan seperti Sekitar Johor Bahru, Skudai, Taman Universiti, Pulai dan Gelang Patah. Saya juga menyediakan perkhidmatan pengeposan Seluruh Malaysia.



Saya adalah pengamal dan pengedar Shaklee. Set yang saya amalkan ialah Set penyusuan, berat badan, penjagaan kulit dan kesihatan luar dan dalam.

Saya juga mempunyai stok sendiri di rumah jika anda inginkan Set-Set Shaklee dengan cepat. Perkhidmatan terus ke pintu anda. Saya juga akan memantau anda dalam setiap set yang anda amalkan secara berterusan. Jadi jangan ragu-ragu untuk memilih saya sebagai SID anda.

Bagi mereka yang ingin menghubungi saya melalui Whats App atau pun melalui Facebook juga. Segala details saya boleh anda dapatkan di Facebook saya dan segala info tentanh Shaklee saya akan kongsikan dengan anda semua.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

Di atas adalah cara anda semua boleh saya, bagi yang duduk area Gelang Patah, Skudai, Taman U dan Pulai memang sangat mudah jika anda ingin dapatkan khidmat saya. Jadi jangan segan ye untuk menghubungi saya.

#GMFblogger

Tiada ulasan:

Catat Ulasan