Ahad, 2 Oktober 2016

PILIH SAYA SEBAGAI SID SHAKLEE ANDA

Assalamualaikum semua, selamat pagi yang indah. Semoga kita semua diberkati dan dirahmati Allah S.W.T. Saya Pengedar Shaklee, nama panggilan Ayu ( ID 1218885 ).
Ramai SID Shaklee dalam Malaysia ni, tapi ramai juga yang memilih saya sebagai SID Shaklee mereka. Kenapa? Anda mesti nak tahu kenapa mereka memilih saya kan. Apa yang membuatkan mereka senang berurusan dengan saya. Jom ikuti kisah saya dan anda juga harus memilih saya sebagai SID anda.
Pertamanya, saya ingin menjelaskan bahawa saya adalah seorang yang peramah, periang dan mesra. Bukan nak memuji diri tapi itulah hakikatnya, saya mudah mesra dengan semua orang. Apatah lagi jika seseorang itu memerlukan khidmat Shaklee dari saya. Tak kira apa pun jenis fokus yang pelanggan mahukan, In Shaa Allah saya akan berikan yang terbaik sehingga pelanggan mencapai impian mereka.
Saya adalah Pengedar Shaklee yang telah dilatih dan aktif dal setiap kelas yang dianjurkan. Saya juga mengikuti kelas-kelas nutrition Shaklee yang mana ianya penting untuk pengetahuan pelanggan dan mereka perlu tahu kandungan, fungsi dan juga kebaikkan jika menggunakan Produk Shaklee.
Selain itu, saya juga mengamalkan Shaklee setiap hari. Ini kerana saya memang dah amalkan Shaklee dan juga saya sendiri perlu cuba dan merasakan sendiri keberkesanan Produk Shaklee ini. Bukan hanya menjual sahaja tanpa mengamalkannya. Bila dah amalkan sendiri Produk Shaklee ini dan orang ramai melihat saya, itu juga adalah bukti bahawa Produk Shaklee ini benar-benar selamat, berkesan dan mesra alam. Keluarga saya juga mengamalkan Produk Shaklee ini, Suami dan anak saya juga mengamalkan Shaklee. Jadi ramai yang yakin dengan perkidmatan saya kerana kami sekeluarga mengamalkan Shaklee.
Saya juga menyediakan perkhidmatan penghantaran dari rumah ke rumah dan juga melalui pos ke seluruh Malaysia.Ini kerana saya ada menyimpan stok dirumah dan apabila pelanggan inginkan dengan kadar yang cepat saya dapat menghantar atau poskan dengan segera. Penghantaran mengikut kawasan tertentu seperti kawasan Sekitar Jb, Skudai, Pulai, Gelang Patah dan Pasir Gudang. Dan ada hari yang tertentu saya membuat penghantaran.
Apa yang saya janjikan? In Shaa Allah, dalam perniagaan perlulah ada kejujuran agar diberkati oleh Allah S.W.T. Jadi setiap apa yang terkandung dalam Produk Shaklee akan saya ceritakan secara jujur, serta kesannya terhadap pelanggan juga akan saya jelaskan secara jujur. Untuk mendapatkan perniagaan yang diberkati, haruslah dimulakan dengan kejujuran dan mengikut segala Etika dan Peraturan yang telah ditetapkan oleh Pihak Shaklee sendiri.
Jadi jangan segan untuk memilih saya sebagai SID shaklee anda. Sebenarnya ramai pelanggan saya tapi ada yang segan untuk selfie bersama, kekadang masa pun tak mengizinkan. huhuhu.. Biasalah masa selalu mencemburui kita. Yang paling best sekali jika anda memilih saya sebagai SID Shaklee anda, anda akan sentiasa dalam pemantauan saya dan saya akan lebih fokus kepada masalah anda sehingga masalah anda tidak lagi menghantui anda. Jadi pilihlah saya ye. Hubungi nombot tertera.
PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com
#GMFblogger

Tiada ulasan:

Catat Ulasan