Khamis, 13 Oktober 2016

KERANA TAKUT NAK PERGI HOSPITAL

Pengalaman yang mengerikan bagi dirinya.

Hari ini saya kongsikan sedikit kisah seorang isteri yang takut nak ke hospital. Kerana apa? Sebab kakinya di hempap Bola Bowling..Huhuhuhu sakit wo...

Kita tau kan Bola Bowling tu berat dan solid pula tu.. Bayangkanlah bola tu jatuh hempap kaki kita.. aduiiiii... sakitnya tuh di sini...huhuhu.

Ni kisah akak ni tengah syok mengemas pindah rumah, bola bowling tu jatuh hempap kaki dia. Memang kalau kita bayangkan kaki kita yang kena fuuhhhh melalak rasanya.. kan...

Jadi bila dah terhempap atas kaki dia bola bowling tu, kaki dia automatik la bengkak sekelip mata 3x ganda dari saiz asal. Lepastu dia ambil kangkah bijak dan cepat-cepat sapu herba blend kat kaki yang bengkak tu. Lepas tu dia minum Vivix Shaklee yang kebetulan memang ada kat rumah dia. Nasib baik dia ada stok Vivix kat rumah kan. huhuhu..

Jadi dia pun hanya amalkan Vivix sahaja setiap hari untuk menyembuhkan retakkan tulang kaki dia tu. Alhamdulillah berkesan dan selamat daripada masuk besi. Oleh kerana takut sangat nak pergi hospital, jalan penyelesaian dia amalkan Vivix tu..

Alhamdulillah berkesan. Dia pun bersyukur sangat jalan pun normal dan tak tempang. Perempuan kalau tempang mesti lagi down keyakinan dia. Jadi dia sarankan kepada semua yang exciden, tulang retak dan kaki patah 200% amalkan Vivix untuk proses penyembuhan dengan cepat.

In Shaa Allah dengan Izinnya.

Kepada yang nak cari Vivix dan info lebih lanjut tentang Vivix sila hubungi nombor tertera ya.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WS : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan