Rabu, 16 November 2016

SUPPLIMENT UNTUK YANG TERCINTA

Ini untuk Cinta hati saya.

Selalu share apa yang sofea dan saya amalkan kan.. hihihi.. hari ni saya nak share apa yang cinta hati saya amalkan pula sekarang.

Sebenarnya baru juga Mr. husban amalkan Esp dan Omega ni. Kebetulan bulan lepas ada promosi Omega tu yg rembat untuk dia.. huhuhu..

Sebenarnya Mr. husban saya ada ulser dalam ususnya, jadi tahap gastrik Mr. husban memang dah teruk sangat. Ubat tu jangan cakap memang banyak sangat dah kat rumah, adakalanya kalau gastrik datang menyerang mesti Mr. husban demam dan kadang-kadang doktor bagi enjection tahan sakit..

Berapa tahun dah Mr. husban kena ulser ni tapi tulah ubat juga yang dia telan. huhuhu.. Tapi ada sehari tu saja bagi husban try Esp ni sedap katanya dan kenyang boleh sampai petang walaupun tak makan gastrik tak menyerang dia pun. Sejak tu Esp ni share berdua minum, bila nak habis je oder Esp lagi.. hihihi.

Kalau Omega guard ni pula, Mr. husban suka makan sebab hilang sakit kaki dia. Yelah Mr. husban kerja memang banyak berjalan so kerap la sakit kaki. Bila demam pun sekarang Mr. husban suka telan Omega Guard ni katanya lebih cergas dan bisa pun kurang.

Sebab tu sekarang ni saya belikan Mr. husban Esp dan Omega untuknya. Lagipun kami anak beranak boleh makan so tak rasa membazir la demi kesihatan. Tu lah ikhtiar untuk elakkan Mr. husban diserang gastrik dengan kerap. Mr. husban cakap, makan ubat bertahun dah tapi sama juga so sekarang nak stay makan suppliment pula. Alhamdulillah.. gastrik tak mudah menyerang dan sakit kaki pun dah kurang sekarang ni.

Demi cinta hati saya, pastinya nak berikan yang terbaik. Anda juga boleh mengubahnya. Nak oder wassup je jangan sesegan okay.

Ayu
0127043146

#tsunamishaklee
#shakleeefdect
#amazing10
#LiveAmazing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan