Isnin, 21 November 2016

LEADER SHAKLEE SAYA

Kali pertama bertemu upline.

Saya bertemu dengan upline saya mami anies memang sangat mengujakan. Yelah selama ni saya hanya berhubung dengannya melalui Whatsapp saja. Tapi di takdirkan Allah S.W.T saya bertemu dengannya di rumahnya sendiri untuk ambil stok Shaklee. hehehehe Shaklee ni laku keras tu yang stok cepat sangat licin.kikiki..

Rumah mami anies ni dalam johor juga di Tiram je. hehehehe sebab tu saya senang nak berurusan dengan mami anies. Seronok sangat dapat jumpa dia, dan setiap kali jumpa mami anies mesti ada tips dan pelajaran yang dia selitkan ketika saya berjumpa dengannya.

Lagi seorang upline power saya yang berdedikasi dan berwibawa ialah mami mia. Seorang yang sangat bertanggungjawab dan berdisiplin, sentiasa melaksanakan tugas dan tepati masanya. Dia tidak pernah mengabaikan kami anak bawahannya walaupun dia sedang bercuti tapi masih lagi sempat mengingatkan kami tugasan yang diberi.

Mami mia memang saya belum pernah berjumpa lagi tapi setiap kelas online yang mami mia buat pastinya saya sertai. Online memang mudah dan boleh diulangi seberapa banyak yang boleh sehingga faham. Malah maksud pun mudah difahami.

In Shaa Allah, satu hari nanti akan bertemu dengan mami mia pula. Ingin pelajari lebih banyak ilmu daripadanya. Mereka berdua adalah penguat saya dalam bisness Shaklee ini dan sentiasa akan kekal menjadi upline saya walaupun di masa akan datang dengan Izinnya juga..

Semoga Happymoms dan GMF biggroup terus suksess.. Aaminn..

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#LifeAmazing
#amazing10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan