Isnin, 21 November 2016

CARA SAYA MENGUATKAN SISTEM IMUN KELUARGA

Ini bagaimana cara saya menguatkan sistem imun keluarga saya walaupun seharian di Legoland. Biasanya kalau orang ke Legoland, baru 3 jam di Legoland dah dapat simptom demam, selesema dan badan kurang bertenaga.
Tak di nafikan kami memang kerap keluar masuk Legoland Malaysia ni, maklum jela dekat dengan rumah kan.. huhuhu.. Tapi ramai juga yang saya lihat mereka baru 3-4 jam di Legoland dah mula naik suhu badan. Terlalu terdedah kepada matahari dan cuaca yang tidak menentu di tambah lagi dengan pelbagai orang yang berkunjung ke Legoland ni, memang lebih mudah untuk dijangkiti Virus dan demam.
Sebelum kami jejakkan kaki ke Legoland, dari rumah dah sesiap makan dulu Nutriferon dan Vitamin C pagi tu dan nak keluar rumah telan dulu Omega Guard 3biji. Saya, Mr Husban dan juga Sofea mesti ambil dulu 2 item ni sebelum ke Legoland. Jadi pasang perisai awal-awal dari rumah.. huhuhu.. Persediaan awal itu penting untuk memastikan kami sekeluarga terhindar dari jangkitan Virus dengan mudah.
Bila dah makan Nutriferon dan Omega Guard dan Vitamin C sistem imun lebih kuat dan lebih ceria lah kami sepanjang hari ketika di Legoland. Balik je terus mandi lagi sekali di rumah dan bolehlah merehatkan kaki yang dah penat berjalan seharian.. hihihi.. Penting ye kita amalkan suppliment penguat imun walau dimana jua kerana penyakit sekarang ini tidak mengenal usia dan siapa kita jika sistem imun kita lemah, lebih mudah penyakit dan Virus mendampingi kita.. Jom amalkan Set Perisai sistem imun untuk menjamin kesihatan kita sekeluarga. Nak Oder? WA saya di nombor tertera dan dapatkan tips yang istimewa dengan setiap belian..
Ayu
0127043146
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#amazing10
#Liveamazing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan