Ahad, 27 November 2016

Saya Pengedar Shaklee Yang Mesra

Assalamualaikum semua.

Amboi cantik dan sihat semua ye. Saya harap anda semua sihat di samping orang tersayang dan sentiasa ceria setiap masa.

Saya nak umumkan saya adalah seorang Pengedar Shaklee yang berdaftar ye. Nama sebenar saya agak panjang dan saya harap tak terbelit lidah anda semua menyebutnya. Nama penuh saya Sharifah Shafeeza Masayu Bt Syed Kamaruzzaman. Hihihi panjang sangat ye. Okay boleh panggil saya Shafeeza Masayu bagi mudah dan senang di ingati. Saya berusia 28 tahun pada tahun 2016 dan usia akan meningkat pada tahun hadapan ye. In Shaa Allah..

Saya juga seorang yang peramah, periang dan mudah mesra dengan setiap customer supaya anda berasa selesa dengan perkhidmatan saya.

Bagi kawasan yang saya ada buat delivery ialah kawasan sekitar Johor Bahru, Gelang Patah, Skudai, Pulai, Tampoi dan juga Pasir Gudang. Kalau nak tahu, kawasan sekitar Kluang Johor juga saya ada buat delivery pada hari tertentu jika saya pulang ke Kampung di Kluang. Almaklum ada juga customer di Kluang yang suka dengan perkhidmatan saya.

Saya seorang yang arif dalam Set Kesihatan, Set Penyusuan, Set Turunkan Berat Badan, Set Kecantikkan dan Kesihatan Kulit dan juga Vivix Shaklee.
Jika anda berada di sekitar kawasan yang saya senaraikan di atas untuk delivery, boleh hubungi saya dan jangan segan silu untuk ceritakan masalah anda. In Shaa Allah.. saya cuba bantu mencadangkan segalanya yang terbaik dan sesuai untuk anda.

Sekian dahulu dari saya, semoga kita bertemu satu hari nanti dengan Izinnya. In Shaa Allah..

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU

AYU : 0127043146
FB : shafeeza masayu
BLOG : shafeezamasayu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan