Jumaat, 18 November 2016

PERSEDIAAN MENGHADAPI MUSIM TENGKUJUH

Tips hadapi musim tengkujuh.

Kita ni dah nak hujung tahun perkara biasa berlaku fenomena alam ialah musim tengkujuh. Lazimnya masa musim ni lah anak-anak cuti sekolah dan masa ni lah kita nak bawa anak kita bercuti, luangkan masa dengan mereka dan beri mereka kenal dunia.

Tapi kita pula macam mana nak hadapi musim tengkujuh ni, sebab bila musim ni tiba pastinya kita dan keluarga mudah jatuh sakit dan perlu rawatan segera. Tapi kalau masa kita travel mereka sakit ha... macam mana pula?

Jadi sediakan 3 item ni dalam first aid box anda, mudah dibawa ke mana sahaja. 3 item ini ialah Nutriferon, Vitamin C dan Omega.

Nutriferon ni bantu menguatkan sistem imun tubuh bagi mengelakkan tubuh mudah dijangkiti penyakit seperti demam, selesema, batuk dan sebagainya. Malah Nutriferon juga membantu melegakan asma dengan cepat, mana la tahu kalau travel jauh tetiba dapat serangan asma ke kan.. dah boleh ambil Nutriferon sebagai langkah awal.

Vitamin C pula dapat menggantikan PCM dan sebagainya bagi meredakan demam, selesema.

Omega Guard ni pun boleh makan bila anda penat, letih dan lesu bila musim tengkujuh ni memang badan mudah letih dan penat. Omega Guard ni booster untuk tenaga anda dan ketika demam pun bagus ambil omega ni.

Selain tu kalau musim tengkujuh ni paling penting jaga kesihatan. Baju pun basuh setiap hari supaya tidak terkumpul dan bila banyak sidai satu ampaian susah nak kering dah berbau hapak pula. Nak elak bau hapak masa musim tengkujuh ni pakai la set get clean pasti wangi baju anda.

Siapa nak set ni jom wassup saya.
Ayu
0127043146

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#amazing10
#LifeAmazing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan