Ahad, 13 November 2016

CARA PEKATKAN SUSU BADAN

Alhamdulillah.. Testimoni customer saya baru amalkan set penyusuan.

Masalah ibu menyusu adalah jika susu mereka cair dan mula menunjukkan tanda-tanda susu nak kering. Alhamdulillah, customer saya ni berpuas hati dengan set penyusuan shaklee ini. Dia amalkan Esp dan Alfalfa pada mulanya, tapi sekarang dah tambah lecithin pula untuk kuruskan badan sekali..hihihi.. dah turun sekilo pula tu cepat betul turun berat.

Apa yang membuatkan customer saya ni lebih gembira adalah anaknya yang mempunyai masalah berat tidak naik dan menunjukkan peningkatan. Pergi check up kat klinik dah tak kena bebel dengan missi lagi pasal berat anak tak naik. Sampai cek doktor sendiri tanya makan apa, bila customer cakap makan shaklee terus doktor cakap Shaklee BAGUS. huhuhuhu.. doktor pun tahu suppliment Shaklee adalah yang terbaik.

Baru amalkan set penyusuan dah dapat kesan positif susu banyak, susu pekat, berat anak naik dan berat si ibu pula turun. Customer saya ni memang ada masalah gastrik jadi amat bagus buat dirinya mengamalkan Esp yang mempunyai GI rendah membuatkan dia berasa kenyang lebih lama.

Kalau nak saya ceritakan tentang kebaikkan set penyusuan ni amatlah banyak kerana telah mengamalkannya sendiri sehingga anak saya dah berusia 3 tahun sekarang ni. Siapa nak set penyusuan dan dapatkan tips dari saya sila wassup saya ye. Pakar dalam set penyusuan.

Lihat sendiri di poster customer pun dapat tahu dari doktor bahawa Suppliment Shaklee BAGUS. Nak set penyusuan dan tips percuma wassup saya ye.

Ayu
0127043146susu banyak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan