Jumaat, 4 November 2016

SHAKLEE LIFE CHANGE

Gaya hidup berubah selepas BerShaklee.

Kebiasaannya dalam setiap yang kita lakukan dan setiap yang kita mahukan pastinya hanya nak yang terbaik dan paling penting ianya membawa manfaat untuk keluarga.

Saya pula sejak berShaklee ni memang menitik beratkan segala kepentingan nutrisi yang diperlukan untuk tubuh saya, suami dan anak. Kalau dulu main hentam je.. hahahaha. Suppliment pun tak makan.

Selepas berShaklee ni semua rasa penting, makanan sihat penting, senaman penting, positif dalam segala hal penting, lihat keluarga sihat paling penting. Semua hal sekarang jadi penting.

Selepas amalkan Shaklee dapat kesan yang sangat positif dan selamat terus rasa buat bisness Shaklee dan bantu orang lain untuk amalkan Suppliment dan gaya hidup sihat itu adalah penting.

Cakap pasal bisness Shaklee ni, saya sangat bertegas dengan prinsip halal dan haram dan penganiayaan. Baru semalam dapat satu customer yang membeli Shaklee dengan harga yang murah tak seperti saya jual mengikut segala prosedur. Customer itu tidak di ajar cara penggunaan yang betul dan tidak di terangkan tentang nutrisi, khasiat dan kandungan produk yang dibeli. Ini dah dikira penganiayaan kepada customer dan juga kepada Sid yang amanah.

Saya pun guide customer tersebut tentang shaklee dan penggunaan. Saya harap tiada lagi customer yang terkena begini semata-mata nak dapatkan harga yang murah tanpa mengetahui kandungan produk tersebut dan cara makan yang betul.

Apabila menjalankan bisness pastikan setiap hasil yang akan kita dapat itu adalah halal dan berpatutan dengan titik peluh kita. Perkara simple saja hanya perlu amanah dan bertanggungjawab.

Saya juga berpesan pada diri agar saya tidak sesekali menganiaya diri saya, customer saya ataupun Sid yang sama macam saya. Bila kita amalkan bisness yang jujur, In Shaa Allah segalanya dipermudahkan.

Kepada semua kawan saya yang menjalankan bisness, saya doakan semoga bisness anda berjaya dan sentiasa kekal berjaya.

Kepada yang nak oder Shaklee boleh wassup saya di nombor tertera. Dan jangan lupa tau grab Alfalfa, Lecithin dan Nutriferon buat stok supaya tidak terputus makan.

Sid : Ayu
0127043146

#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#LandmarkStudy

3 ulasan:

  1. Bagus kan..bukan setakat kesihatan bertambah baik, tapi merubah kita kepada lebih positive dan baik.

    BalasPadam
  2. Yess..sejak amalkan shaklee mmg kesihatan bertambah baik

    BalasPadam
  3. Yess..sejak amalkan shaklee mmg kesihatan bertambah baik

    BalasPadam