Ahad, 2 Oktober 2016

TESTIMONI OMEGA GUARD UNTUK ASMA

OMEGA GUARD SHAKLEE

Testimoni Customer Saya. Memang sangat mengujakan apabila dapat membantu Orang ramai untuk ke arah kehidupan yang sihat.

Ini pengalaman saya dengan customer saya kak Siti. Dia mempunyai seorang rakan, rakannya datang ke kedai beliau dan berborak tentang kesihatan cucu rakannya. Cucu rakannya mengidap Astma yang teruk sehingga terpaksa ke hospital pakai nab setiap kali astma cucunya menyerang. Keadaan itu membuatkan rakannya takut dan ingin mencari penawar yang lain selain dari membiarkan cucunya sentiasa pakai nab setiap kali astma menyerang.

Disebabkan halnyang merunsingkan rakannya, Kak Siti menyarankan agar rakannya membelikan Omega Guard Shaklee untuk cucunya. Memang biasa kita tengok kanak-kanak berusia atas setahun mengidap batuk berkahak, selesema dan astma. Jadi rakan Kak Siti pun bersetuju untuk membelikan cucunyabOmega Guard Shaklee.

Alhamdulillah.. Selang beberapa hari setelah rakannya memberikan Omega Guard Shaklee kepada cucunya, Kini cucunya semakin pulih dan aktif. Malah kahak juga dapat dikeluarkan oleh cucunya.. Kini cucu rakannya tidak lagi perlu ke hospital dan tidak lagi perlukan nab. Alhamdulillah..

Omega Guard Shaklee memang minyak ikan terbaik dan sangat berkesan serta selamat diamalkan. Kalau anda belum jumpa penawar astma, anda perlukan Omega Guard Shaklee ini.

Promosi Omega Guard Shaklee Berlangsung sepanjang bulan Oktober. Sila Wassup nombor tertera untuk keterangan lanjut.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Delivery : Sekitar Jb, Skudai, Gelang Patah.
Pengeposan Seluruh Malaysia.

#tsunamishaklee
#hi5shaklee
#GMFBOT
#GMFfutureleader

Tiada ulasan:

Catat Ulasan