Ahad, 30 Oktober 2016

LANDMARK STUDY

Landmark Study

Apatah Landmark Study ni, ramai yang tak tahu lagi kepentingan Landmark Study ni. Yang tak tahu lagi tu wajib baca ye.

Landmark Study ni Shaklee je yang berani nak buat. "Dare to take the risk" Memang Shaklee ni jenama Suppliment pertama di dunia, memang dah terkenal di seluruh pelusuk dunia gitu.

Ye memang saya tak nafikan ramai yang cakap Shaklee ni mahal la, tak mampu. Itu saya tak nafikan dan saya juga tidak kaya untuk membeli semua produk Shaklee tapi setelah saya kaji sebelum membeli Shaklee ini murah sebab sebotol tahan lebih sebulan dan ada yang tahan hingga 3 bulan. BUKAN itu saja Shaklee ini produk yang terbukti berkesan dan selamat.

Berbalik pada Landmark Study tadi. Kajian terhadap pengguna Shaklee sangat rendah risiko untuk mengidap sesuatu penyakit.

Banyak kajian demi kajian dan kesan yang terjadi kepada pengguna akibat mengamalkan sesuatu Suppliment. Tetapi pengamal Shaklee yang dah makan selama 20 tahun dan setia dengan Shaklee ini mempunyai peratus yang sangat rendah akan mengidap penyakit kronik.

Jangan anda tidak tahu ye, risiko seseorang individu itu untuk mengidap penyakit mengambil masa lebih kurang 10-30 tahun untuk di kenal pasti dan di sahkan. Contohnya penyakit Kanser, individu yang di kesan mengidap penyakit kanser hanya boleh dikesan apabila tahap kansernya itu sudah di tahap serius. Ini adalah amat menakutkan. Jadi jangan terkejut bila individu itu dah berusia 40 tahun keatas di sahkan mengidap penyakit darah tinggi, kencing manis, jantung dan sebagainya.

Kenapa pula boleh mengidap penyakit-penyakit ini apabila dah berusia?

Senang saja, ianya berkait dengan apa yang kita amalkan di zaman kita muda mudi. Apa makanan harian kita, apa yang kita amalkan untuk sihat dan adakah kita bersukan 3 kali seminggu 20 minit setiap sesi.. Amalan Gaya hidup sihat ini amatlah penting ye.

Sama juga dengan Suppliment Shaklee ni, dah sah dan sahih 100% semulajadi, selamat dan berkesan jadi tidak perlu kesangsian lagi.

Ingat ye BUKAN SENANG NAK SENANG DAN BUKAN SUSAH NAK SUSAH. Macam itu juga sakit bukan senang susah nak dapat dan bukan senang nak sembuh. Cegahlah sebelum perlu mengubati.

Nak tahu tentang suppliment shaklee terbaik dunia ini jom wassup saya di nombor tertera.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WA : 0127043146

#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#LandmarkStudy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan