Isnin, 10 Oktober 2016

SET KESIHATAN SHAKLEE

SET KESIHATAN SHAKLEE IBU SAYA.

Ibu saya ni memang banyak rasa sakit-sakit sebelum dia amalkan Set Shaklee. Nampak macam banyak betul yang ibu saya amalkan tu kan? tapi secara jujurnya memang itulah yg dia amalkan setiap hari sejak 2 tahun ni.
Alhamdulillah tahap kesihatan dia sekarang semakin memulih dan tangan patah akibat excident dulu pun dah semakin kuat. Kalau korang masih ingat lagi, sebelum ni saya ada share tentang set yang ibu saya ambil untuk tangan patah 3 dan luka operate. Memang Set Kesihatan Shaklee ini sangat membantu tahap kesihatan ibu saya semakin meningkat dan kekal bertenaga.

Dan dari ibu saya lah membuatkan saya dan keluarga saya juga amalkan Shaklee hingga sekarang. Macam tak percaya kan ibu saya amalkan semua tu setiap hari? Tapi buat apa nak tipu kan kalau ia mendatangkan keuntungan kesihatan pada tubuh dan usia yang semakin meningkat. Kalau terus dengan menahan kesakitan sampai bila betul tak. Kesedaran kepada kita untuk amalkan suppliment dari sekarang dan tak pernah terlambat untuk amalkan suppliment. Kesihatan yang baik bermula dengan mengamalkan suppliment shaklee yang 100% dari bahan semulajadi.. In Shaa Allah dengan Izinnya..

Sekarang memang ibu saya amalkan Set Kesihatan Shaklee ini, yelah di usia lewat 50an ni lagi banyak supplent yang tubuh perlukan. Sebab apa? Usia meningkat organ juga turut menjadi tua. Semakin meningkat usia, semakin sukar tubuh menghasilkan dan menyerap nutrisi yang diperlukan oleh tubuh dalam pengambilan makanan seharian. Itu pun jika kita amalkan pengambilan makanan yang sihat. Jadi sebab itu kita harus amalkan suppliment setiap hari. Anda semua bermulalah amalkan Suppliment Shaklee dari usia muda.

Sesuatu yang bagus dan baik kita kongsi bersama. Cari saya untuk dapatkan Set kesihatan yang sesuai untuk anda.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan