Ahad, 9 Oktober 2016

OMEGA GUARD SHAKLEE

Hai uols.. sihat tak hari ni?
Alhamdulillah kita masih lagi bertemu. Hari ni saya nak share testimoni OMEGA GUARD Shaklee. Boleh lihat pada gambar tau uols..

Sebenarnya saya sendiri pun amalkan OMEGA GUARD shaklee ni, ingat lagi masa mula-mula amalkan Omega Guard ni sebab badan rasa bisa sangat nak demam dan rasa badan lesu sangat. So hari tu memang ada Stok Omega Guard kat rumah jadi senang lah saya terus ambil 3 biji Omega Guard shaklee ni then telan. Lepas beberapa minit Omega Guard dah meresap Alhamdulillah badan saya terasa cergas dan selsema pun tak jadi nak melarat..

Jimat dan memudahkan bila ada Omega Guard di rumah masa tu sebab emergency kan.. badan lepak dan tak bermaya, jadi bila ada Omega Guard telan terus ok. Tak perlu saya nak keluar rumah cari klinik bayar bill bayar ubat dan minyak kereta lagi, tenaga yang kurang lagi kan.. huhuhuhuhu.. Alhamdulillah.. dengan izinnya saya sihat selepas amalkan Omega Guard dalam 2 hari tu.

Saya nak ingatkan juga ni, Omega Guard akan berkerja mengikut keperluan tubuh anda tau. Kalau tahap kesihatan anda kronik, jadi lg banyak yg tubuh anda perlukan. Ikhtiar dengan Omega Guard bagi memudahkan anda. Jadi selalulah standby Omega Guard shaklee di rumah anda tau.

Bukan anda je boleh guna Omega Guard Shaklee ni, malah satu keluarga. Dari usia 1 tahun keatas dah boleh amalkan Omega Guard Shaklee ni. Untuk selesema, semput, gout, darah tinggi dan banyak lagi kebaikkan Omega Guard Shaklee ni. Tapi pastikan Origanal Shaklee tau dan belilah dengan Sid yang bertauliah dan sentiasa memantau anda.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
WS : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan