Selasa, 4 Oktober 2016

SETIAP MALAM ADALAH MALAM PERTAMA

HANGATKAN API ASMARA ANDA.

Assalamualaikum semua. Hari ni saya nak share pengalaman rumahtangga yang hambar tapi Alhamdulillah kembali hangat semula. Biasalah dalam rumahtangga ada pasang surutnya, ia bergantung pada usaha kita sendiri sama ada nak semarakkan kembali hubgungan kita dengan pasangan.



Memang dah lumrah lelaki nafsunya hanya tertumpu pada satu sahaja iaitu fokus kepada seks yang mengghairahkan. Tambah pula lelaki ni pantang nampak perempuan yang dahi licin dan cantik gitu.. huhuhu.. mata mereka ni memang meleret jelah pandang kan... Ini adalah lumrah yang harus wanita seperti kita ni terima.

Terserah pada kita nak bersaing dengan mereka iaitu dengan menambat suami kita atau nak biarkan sahaja. Apa yang saya lakukan ialah saya menambat semula suami saya, bukan tambat biasa-biasa tau uols..huhuhu.. tambat sampai suami nak tinggalkan kita kat rumah pun dia takut. hihihihi.. Nasihat saya yang paling utama ialah betulkan niat kita sebagai isteri adalah melakukan sesuatu perubahan itu semata-mata untuk suami kita sahaja, bukan untuk orang lain pandang kita dan buat suami kita pula cemburu takut nanti jatuh dosa dan nusyus.. Ya Allah... Jauhkanlah ye..

Siapa kat sini yang dah lama dalam ikatan pernikahan? Sekarang pula hubungan intim tak sehangat dulu dan tak seghairah dulu? Kalau anda ada masalah begini dalam rumahtangga anda, anda perlukan sesuatu untuk menghangatkan kembali hubungan itu. Saya pula ikhtiar dengan mengamalkan satu suppliment ni. Memang sangat mengujakan dengan kesannya yang maksima..hihihi..malu nak share tapi untuk kebaikkan bersama..

Jadi selepas saya amalkan dengan cara yang betul dan konsisten memang perubahan dalaman dan luaran saya memang sangat berbeza dari yang sebelumnya. Saya sangat teruja bila perubahan positif terhadap hubungan intim kami. hihihihi.. Kalau dalaman tu memang Miss V jadi mantap dan suami pun puji dan cakap ketat sekarang sayang punya ni. Suami sampai cakap nak lagi walaupun baru 5minit bersama. kuikuikuiii.. Nasib baik bertenaga, kalau tak bertenaga macam mana nak layan kehendak suami kan..

Selepas beberapa bulan suami pun macam rasa semacam dengan perubahan diri saya, mulalah suami pun tanya apakah rahsianya sehingga sayang berubah sampai macam ni. Malah abang tengok muka sayang pun makin cantik dan body sayang makin mantap, Apa yang sayang makan? Untuk abang ada tak? Abang pun nak juga mantap macam sayang. Abang pun nak juga bertenaga macam sayang. Abang takut sayang pula yang tinggalkan abang nanti.

Bila suami dah cakap macam tu, terasa sayu pula hati. Kerana nakkan sama-sama merasai kehangatan cinta sepanjang hayat kami, saya pun kongsikan kepada suami apa yang saya amalkan dan apa yang suami saya boleh amalkan untuk dia juga merasai yang sama. Alhamdulillah dengan izinnya, rumahtangga kami yang hambar dan kian retak dulu kini berbunga mekar mewangi. Malahan cinta bertaut setiap hari sehingga tak sanggup berjauhan walaupun sesaat.

Ya Allah.. Berkatilah rumahtangga kami ini dan kekalkanlah kebahagiaan kami sehingga ke akhir hayat kami. Aaminn..

Anda juga boleh menyelamatkan ikatan perkahwinan anda seperti kami. Amalkanlah suppliment yang saya amalkan ini, In Shaa Allah dengan izinnya pasti anda juga akan merasai perubahannya. Cara nak dapatkan suppliment itu boleh hubungi nombor tertera di bawah.

Ws : 0127043146
Ws : 0127043146
Ws : 0127043146

SEMOGA KITA SEMUA DIBERKATI ALLAH S.W.T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan