Isnin, 24 Oktober 2016

SUPPLIMENT BANTU BAYI PRA MATANG

Seorang ibu yang baru melahirkan anak memang mempunyai perasaan yang sangat gembira tak terkata dan hanya air mata bergenang apabila melihat anak dalam dakapan.

Terus hilang rasa sakit meneran dan lupa segala kesakitan yang dilalui. Namun kegembiraan itu sekejap sahaja apabila ibu melahirkan anak pra matang. Anak pra matang ini adalah anak yang lahir tidak cukup bulan dan tidak mencukupi berat yang sepatutnya.

Ikuti kisah ibu ini yang melahirkan anak pra matang.

Ketika saya dapat tahu saya akan melahirkan anak pra matang, Ya Allah.. hanya Allah sahaja yang tahu betapa gundahnya hati saya ini.

Sememangnya saya ingin melahorkan anak saya dengan keadaan yang cukup sempurna dan dia tidak mengalami apa-apa masalah. Tapi suratan takdir tiada siapa yang dapat menyangkalnya. Saya lahirkan anak pra matang.

Berbulan saya dan anak duduk di hospital. Sepanjang duduk di hoapital saya sentiasa menyusukan anak saya. Namun dah berbulan tapi masih sama juga. Susu hospital bekalkan pun saya berikan pada anak saya tapi memang tiada perubahan.

Sehinggalah saya merasakan ingin mengamalkan suppliment yang membantu mencukupkan segala nutrisi dalam tubuh agar anak saya menyusu dengan penuh nutrisi dan protein yang cukup untuk keperluan dia membesar.

Setelah saya amalkan Esp Soy Protein, Vitamin C, Omega Guard, Alfalfa dan B-Complex ini anak saya mula menunjukkan perubahan dan berat semakin meningkat.

Sejak itu saya sedar bahawa saya salah kerana tidak memberikan keperluan nutrisi yang cukup untuknya sejak dari dalam rahim saya lagi.. Allahhu, ampuni ku kerana tidak memberikan yang terbaik kepada anugerahmu ini..

Alhamdulillah sekarang anak saya membesar dengan sempurna dan berat badan yang ideal mengikut umurnya. Jika saya di takdirkan mempunyai rezeki anak lagi, saya ingin amalkan Set Hamil Shaklee dari awal kehamilan supaya anak saya dapat keperluan nutrisi dan protein secukupnya sejak dari dalam rahim.

Saya amat-amat mencadangkan kepada bakal ibu dan ibu menyusu untuk mengamalkan Set Kehamilan dan Set Penyusuan agar nak kita sihat. Ia juga tanggungjawab kita sebagai ibu untuk berikan yang terbaik untuk tumbesaran mereka.

Set Kehamilan dan Set Penyusuan boleh anda dapatkan dari Pn. Ayu yang mempunyai pengalaman dalam Set ini. Nombor dia ada di bawah ye. Selain itu Pn. Ayu juga menyediakan perkhidmatan penghantaran mengikut kawasan tertentu dan boleh juga melalui pengeposan.

Pn. Ayu juga menyediakan perkhidmatan dan tips secara percuma. Jadi bolehlah membuat pertanyaan kepada beliau.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Wa : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan