Selasa, 25 Oktober 2016

RAWATAN PENYAKIT JANTUNG

Sebenarnya setiap penyakit bermula dengan apa yang kita makan dan persekitaran kita. Ye memang betul ada juga berpunca dari kesan sampingan terhadap pengambilan ubat dan sebagainya.

Tetapi hari ini saya tekankan sangat pada pengambilan makanan. Bagi penyakit jantung ni rawatan untuk penyakit ini bergantung kepada keadaan jantung pesakit tersebut. Ada yang perlu melakukan pembedahan. Ini yang kita nak elakkan sebenarnya, bukan mudah nak dapat penderma dan kos juga amat tinggi.

Jadi saranan sebaik-baiknya adalah dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan juga Suppliment. Penting ye mengamalkan Suppliment walaupun dalam keadaan yang sihat.

Suppliment ni adalah makanan tambahan tetapi mempunyai nutrisi, zat dan protein yang mencukupi untuk keperluan tubuh. Kenapa perlu ubat kalau ada suppliment semulajadi yang tidak mengganggu terhadap organ lain. Betul tak?

Jom amalkan Suppliment yang diperlukan untuk pesakit jantung dan mereka yang ingin memelihara jantung supaya terus sihat.

VIVIX SHAKLEE
Dalam sebotol Vivix mempunyai 4 bahan utama iaitu Muscadine Grape, Elderberry, Purple Carrot dan Polygonum Caspidatum. Bahan utama dalam Vivix iaitu Muscadine Grape ini membantu bagi pesakit Jantung.

Muscadine Grape yang ada dalam Vivix ini sangat istimewa dan tiada dalam mana-mana produk lain. Harga sebiji Muscadine Grape ialah RM100. Anggur yang sangat tahan lasak dan sebesar bola golf bagi sebiji anggur.

Muscadine Grape ini sangat kaya dengan antioksidan yang lebih baik dari Vitamin C dan Vitamin E. Ia mempunyai revesratrol 6 kali lebih tinggi daripada anggur merah. Muscadine Grape satu-satunya anggur yang boleh membantu Anti kanser dan anti radang di mana ia banyak membantu kesihatan Jantung.

VITAMIN E
Vitamin E shaklee ini sangat penting bagi pesakit Jantung amalkan kerana Vitamin E ini mampu mengawal dinding Arteri, menjaga kolestrol jahat (LDL) daripada teroksida. Jika kolestrol LDL teroksida, dinding arteri akan tersumbat dan menyebabkan serangan Jantung.

Jika anda seorang pengidap penyakit Jantung sila amalkan Vitamin E tanpa skip ye.

OMEGA GUARD
Omega Guard Shaklee ini mempunyai Omega 3 semulajadi iaiti EPA,DHA, ALA  Dan banyak lagi.

Apa yang penting adalah EPA yang mampu meningkatkan kesihatan Jantung.

Fungsi Utama Omega Guard adalah Anti Radang dan merengsa. Malah Omega Guard juga membuang segala kolestrol jahat (LDL) daripada melekat di dinding Arteri yang boleh menyebabkan dinding Arteri tersumbat. Disebabkan itu Wajib Amalkan Omega Guard ini bagi pesakit Jantung.

Inilah antara rawatan yang boleh anda amalkan supaya memelihara dan memastikan Jantung anda sihat dan mengurangkan masalah penyakit Jantung.

Jadi langkah pertama bagi rawatan penyakit Jantung boleh amalkan Set Suppliment ini dan pastikan anda membuat pemeriksaan Jantung sekurang-kurangnya 2 kali setahun.

Boleh hubungi nombor tertera untuk dapatkan Set Pesakit Jantung dan panduan cara makan yang sepatutnya.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Wa : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayy.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan