Isnin, 30 Januari 2017

Istimewa Vivix Shaklee Berbanding Produk Kesihatan Yang Lain

Sekarang ni orang ramai pilih sihat lebih utama, duit letak nombor 3 atau nombor 4. Mereka lebih bijak memilih suppliment sekarang ni iaitu memilih Vivix shaklee. Tiada tandingan dengan mana mana produk kesihatan yang lain okay, 100% asli, tulen dan telah pun di patent kan. Ianya halal, lulus KKM dan juga di iktiraf di dunia.
Apa yang special sangat Vivix shaklee ni? Korang baca ni pasti korang terasa nak beli sebotol demi kesihatan menyeluruh.
- Vivix satu satunya produk yang bertindak hingga ke sel DNA. Melindungi kerosakkan sel DNA. Setiap hari 1 juta sel akan rosak, jadi vivix bantu melindungi sel DNA tadi daripada rosak, jika sel rosak maka fungsi sel akan terganggu dan mengakibatkan masalah kesihatan yang kronik.
- Diperbuat dari 4 bahan utama dari sumber tumbuhan iaitu Muscadine Grape, Polyganum Caspidatum, Purple Carrot dan Elderberry Eropah. Muscadine Grape ini amat sukar ditemui dan hanya tumbuh liar di kawasan yang lembab. Malah Anggur Muscadine ini telah di patent khas untuk Vivix sahaja dimana anda tidak akan mendapat sumber Anggur ini dari mana mana produk lain.
- Vivix mengandungi Antioksidan yang tinggi. Ia adalah bahan makanan yang ketara mengurangkan kesan buruk spesis reaktif seperti oksigen, Nitrogen keatas fungsi fsiology yang normal pada tubuh manusia.
- Spesis reaktif adalah serpihan molekul yang sangat reaktif menyebabkan kerosakkan sel. Bila DNA rosak, hanya Antioksidan tadi sahaja yang mampu menghentikan tindak balas ini dan boleh memusnahkan kesan radikal bebas.
- Resveratrol yang terkandung dalam Vivix shaklee pula ialah pinol semulajadi dan fitoelaxin di hasilkan secara semulajadi oleh tumbuhan. Sumber ni didapati dari anggur, resberru dan mulberry.
RESVERATROL
Mampu memperbaiki kerosakkan DNA dalam badan manusia dan mengembalikan kesihatan tubuh.
- Kajian Professor Harvard membuktikan resveratrol jika di gabungkan dengan Polyphenol akan menjadi 10x lebih berkesan. Manakala dalam Vivix mempunyai 15 jenis polyphenol.
- Resveratrol dalam Vivix ialah 98% dan 5x ganda.
Jadi kesimpulannya, jika sel kita rosak pasti mengakibatkan penyakit kronik dan juga kanser. Oleh itu pelihara dan jagalah sel kita daripada terus rosak dan terbahagi dengan lebih cepat.
TELEMORE
Semakin meningkat usia, telemore akan memendek. Bila telemore memendek akan menyebabkan sel banyak mati dan musnah. Dengan mengamalkan Vivix dapat merendahkan rate pemendekkan telemore kita tadi. Vivix menjaga kromosom dan sentiasa membaik pulih DNA kita.
Sekarang dah tahu kan kenapa kita semua perlukan Vivix shaklee terutama bagi mereka yang memang dah mengidap penyakit kronik dan kerosakkan organ dalaman tubuh. Jangan tangguh lagi untuk amalkan Vivix demi kesihatan menyeluruh anda. Anda sihat keluarga bahagia, hargai diri anda sebelum terlewat. Jom oder dengan saya Vivix dan penerangan lebih lanjut lagi.
SID ANDA
Ayu
0127043146

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam