Isnin, 2 Januari 2017

Ikhtiar Rawatan Penyakit Kanser

Tak nak membazir dalam kos rawatan? Vivix boleh bantu anda.

Vivix adalah Suppliment yang sangat berbaloi untuk anda buat pelaburan demi kesihatan menyeluruh dan melawan sakit kronik. Vivix sangat membantu dalam memulih, merencat, merawat dan melawan serangan radikal bebas yang boleh merosakkan sel sel DNA penyebab penyakit kronik.

Bagaimana pula ramai orang kini berpendapat Vivix adalah suppliment mampu milik walaupun harganya dilihat terlalu mahal iaitu Rm475 sebotol? Ini kerana Vivix sahaja yang mampu membantu anda memulihkan penyakit sehingga ke Sel DNA. Dimana kita sedia maklum tahu jika ingin merawat sesuatu penyakit haruslah dirawat dari puncanya.

Kenapa orang cakap tak ada pembaziran pun beli Vivix setiap bulan demi untuk kesihatan? Ada 4 mekanisma yang Vivix mampu buat untuk tubuh anda.

1. Melindungi Kerosakkan Sel DNA. Jika genetik kita rosak, fungsi sel terganggu dan mengakibatkan penyakit kronik terhadapt tubuh kita.
2. Pengawalan Genetik. Vivix mengaktifkan kawalan genetik supaya sel tidak tua sebelum waktunya. Sebab itu Vivix adalah suppliment anti penuaan terbaik dunia.
3. Vivix menghasilkan tenaga dalam sel sel dan membina mitakondrea untuk menghasilkan tenaga sel baharu.
4. Protein Age tidak boleh terlalu banyak dalam tubuh kerana ia mampu merosakkan sel. Bila Protein Age banyak dalam tubuh ia akan ganggu kekuatan sel dan ganggu umur panjang tubuh.

Jadi segala jenis penyakit kronik haruslah dirawat melalui puncanya kerana tubuh kita terbentuk daripada sel, tisu, organ, sistem. Kalau sel kita sihat satu badan akan sihat. Oleh sebab itu penyakit kronik seperti :-
Kanser
Jantung
Darah tinggi
Kencing Manis
Stroke
Dan segala jenis penyakit lain amat sesuai untuk mengamalkan Vivix. Cuba anda bandingkan kos rawatan dan kos untuk anda membeli Vivix setiap bulan. Bukankah Vivix lebih berbaloi kerana dah tahu Vivix sahaja yang dapat membantu penyakit anda. Lihat testimoni di poster ye. Nak tahu lebih lanjut mengenai Vivix boleh hubungi saya.

Sid Anda :-
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan