Jumaat, 2 Disember 2016

Kepakaran Saya Dalam Set Vitamin Keperluan Anda

Kepakaran saya dalam adalah Set Penyusuan Shaklee dan Set Kecantikkan.

Kalau tengok semula Fb saya ni memang banyak saya share testimoni penyusuan berjaya dan kecantikkan kulit. Inilah kepakaran saya dalam set shaklee.

Alhamdulillah.. dengan Izinnya saya dapat bantu mereka dengan Set Penyusuan dan set kecantikkan. Sebenarnya kalau set penyusuan lengkap, memang sekaligus pakej dapat susu banyak, susu pekat, kulit gebu, body mantap dan penurunan berat badan yang mudah.

Dalam set penyusuan lengkap mempunyai Esp, Omega Guard, B. complex, Ostematrix, Vitamin C dan Alfalfa.

Bagi set kecantikkan juga saya pakar. Alhamdulillah, setakat ini ramai yang berjaya cantik dan sihat dengan Set yang saya cadangkan untuk kesesuaian mereka.

Dalam Set Kecantikkan ada banyak tau seperti Esp, Vitamin E, Collegen Powder, Vivix dan Vitamin C. Dalam set kecantikkan ini boleh di tambah juga dengan B. complex, Vitalea, Alfalfa dan lain-lain untuk mencukupkan keperluan vitamin tubuh supaya membantu cantik dengan lebih berkesan.

Sesiapa nak saya bantu dengan perkhidmatan saya dalam set penyusuan mahupun kecantikkan boleh hubungi saya di nombor tertera. Jangan malu dan segan ye uols.. Nak cantik kena berkorban, nak anak sihat dan diri sihat perlukan kecekalan. Jom kita berkenalan dan WA masalah uols.. Saya suggestkan set terbaik untuk uols.

Pengedar Shaklee Anda
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan