Jumaat, 2 Disember 2016

Kelas Online Memudahkan Saya Untuk Tambah Ilmu

KELAS ONLINE

Banyak sebenarnya kelas online yang di anjurkan dalam group GMF termasuklah kelas online blog.

Saya memang sangat suka dengan kelas online yang mami mia anjurkan bagi group GMF. Sejak berada dalam group kelas online banyak yang saya pelajari dan terkesan pada diri saya sejak berada dalam kelas online GMF.

Segala apa jua soalan yang kami anjurkan dalam kelas online tu pasti terjawab dengan lebih details lagi. Ini menjadikan saya seorang Sid yang lebih memahami dan mendalami ilmu nutrisi. In Shaa Allah, segala ilmu yang di curahkan akan saya gunakan ke jalan yang benar dan sebaiknya.

Saya bersyukur berada dalam group GMF dan sangat suka dengan kelas online dimana sahaja bila-bila masa juga boleh timba ilmu. Alhamdulillah..
Saya doakan group lain juga berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan